اوج گیری دوباره کرونا در کردستان با شناسایی ۵۸ بیمار جدید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته ۵۸ بیمار جدید مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، بهرام کندایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: با توجه به […]

اوج گیری دوباره کرونا در کردستان با شناسایی ۵۸ بیمار جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته ۵۸ بیمار جدید مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، بهرام کندایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی موارد شناسایی شده جدید در هفته اخیر در استان هشدار داد که لازم است مردم ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نسبت به تزریق واکسن بر اساس پروتکل‌های مصوب وزارت بهداشت اقدام نمایند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته ۵۸ بیمار جدید مبتلا به این ویروس ردر استان شناسایی شدند.

کندایی گفت: در حال حاضر ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد اکنون ۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده و بر این اساس تعداد موارد فوتی روی عدد ۲۰۱۸ ثابت مانده است.

وی در پایان گفت: سیستم بهداشتی استان در تمام شهر‌ها آمادگی کامل برای تزریق واکسن برای مراجعه کنندگان را دارد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان