وزیر امور خارجه ایتالیا گفت: تحریم‌های جدید علیه روسیه نباید زندگی شهروندان عادی و کارآفرینان این کشور را تحت تاثیر قرار دهد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری آسکانیوز ایتالیا، آنتونیو تاجانی در واکنش به در خواست «اورسولا فون درلاین» رئیس کمیسیون اروپا برای آماده کردن نهمین بسته تحریمی علیه مسکو، […]

وزیر امور خارجه ایتالیا گفت: تحریم‌های جدید علیه روسیه نباید زندگی شهروندان عادی و کارآفرینان این کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری آسکانیوز ایتالیا، آنتونیو تاجانی در واکنش به در خواست «اورسولا فون درلاین» رئیس کمیسیون اروپا برای آماده کردن نهمین بسته تحریمی علیه مسکو، خاطرنشان کرد: همه ما می دانیم که دفاع از ارزش ها هزینه دارد اما ما نمی خواهیم خانواده ها و کارآفرینان هزینه سنگینی برای آن بپردازند.

این مقام ایتالیایی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه اقدامات انجام شده به صلح منجر شود، گفت: دفاع از اوکراین به معنای این است که نگذاریم از روسیه شکست بخورد و آنها را به میز مذاکره برگردانیم.

«فون‌درلاین» روز پنج شنبه اعلام کرد اتحادیه اروپا با نهایت سرعت، روی آماده کردن نهمین بسته تحریمی علیه روسیه کار می کند.

به گزارش ایرنا، روابط اتحادیه اروپا و روسیه از زمان شروع جنگ اوکراین در ماه فوریه تیره شد. بروکسل تاکنون هشت بسته تحریمی علیه مسکو اعمال کرده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند تحریم های اروپا علیه کرملین اثر معکوس داشته و تحریم کنندگان با مشکلات بیشتری در حوزه تامین مواد غذایی و انرژی مواجه شده اند.