شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور که روز ۳ آذرماه به میزبانی اصفهان برگزار شد، گفت: بسیاری از شهرداران و رؤسای شوراها علاقه‌مند بودند که از تجارب مدیریتی شهر اصفهان برای ارتقای شهرهای خود بهره‌مند شوند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به […]

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور که روز ۳ آذرماه به میزبانی اصفهان برگزار شد، گفت: بسیاری از شهرداران و رؤسای شوراها علاقه‌مند بودند که از تجارب مدیریتی شهر اصفهان برای ارتقای شهرهای خود بهره‌مند شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز پنجم ‌آذرماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک پیروزی افتخارآفرین تیم ملی فوتبال به همه ملت ایران، اظهار کرد: این پیروزی، احساس غرور ملی را در مردم تقویت کرد.
او با اشاره به حضور مردم در سطح شهر پس از پیروزی تیم ملی فوتبال افزود: امیدواریم این شادی و نشاط در جامعه تداوم داشته باشد.
من یک بسیجی هستم!
شهردار اصفهان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: من یک بسیجی هستم و به آن افتخار می‌کنم. چراکه هرکس در هر برهه از زمان لباس بسیج را بر تن کرده است، خادم ملت است و باید به آن افتخار کند.
علاقمندی دیگر شهرها به استفاده از تجارب مدیریتی اصفهان
قاسم زاده با اشاره به برگزاری نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور که روز ۳ آذرماه به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این نشست بازخورد خوبی به همراه داشت و شهرداران کلان‌شهرها و رؤسای شوراهای اسلامی، اصفهان را از نظر زیبایی، نظافت و پاکیزگی به خوبی توصیف کردند.
او ادامه داد: بسیاری از شهرداران و رؤسای شوراها علاقه‌مند بودند که از تجارب مدیریتی شهر اصفهان برای ارتقای شهرهای خود بهره‌مند شوند.
او با تأکید بر اینکه شهر اصفهان به عنوان الگویی برای شهرهای دیگر همیشه در کانون توجه بوده است، خاطرنشان کرد: در مقایسه با شهرهای شاخص اروپایی، شهر اصفهان در شاخص نظافت و زیبایی بی‌بدیل است.
ضرورت مدیریت مصرف انرژی در فصول سرد سال
شهردار اصفهان با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در فصل سرد گفت: شهرداری اصفهان قبل از آغاز زمستان بهینه‌سازی تأسیسات گازسوز را در ادارات خود انجام داده است، به‌طوری که در این راستا موفق به کاهش مصرف گاز شدیم و توانستیم رتبه نخست مدیریت منابع انرژی گاز را در بین ادارات کسب کنیم.
او با بیان اینکه کاهش مصرف گاز در شهرداری اصفهان با مدیریت منابع، اصلاح فرآیندها و رفع اشکالات فنی محقق شد، تأکید کرد: سایر ادارات و مردم نیز باید مصرف انرژی گاز را مدیریت کنند تا در فصل زمستان در این زمینه مشکل نداشته باشیم.