پویش لبخند احسانبه همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خدمات رایگان دندانپزشکی به خانواده های نیازمند مریوانی ارائه گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مدیرکل ستاد اجرایی استان کردستان در گفتگو با خبرگزاری…گفت: طی دو روز متوالی ۶ و ۷ مرداد ماه با همکاری دانشکده دندانپزشکی و شبکه […]

پویش لبخند احسان
به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خدمات رایگان دندانپزشکی به خانواده های نیازمند مریوانی ارائه گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مدیرکل ستاد اجرایی استان کردستان در گفتگو با خبرگزاری…گفت: طی دو روز متوالی ۶ و ۷ مرداد ماه با همکاری دانشکده دندانپزشکی و شبکه بهداشت و درمان مریوان و گروه های جهادی شهرستان مریوان به بیش از ۵۰۰خانواده نیازمند خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه گردید که ارزش ریالی این خدمات صورت گرفته بیش از ۶ میلیارد ریال می باشد.

مهدی طالبی افزود این سومین مرحله از مراحل برگزاری پویش لبخند احسان است دوره های قبل در خسرو آباد بیجار و شهر سنندج برگزار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کردستان افزود قطعا این خدمت ثمره هم افزایی و کار جمعی است لذا تشکر میکنم از دانشکده دندانپزشکی و شبکه بهداشت و گروه های جهادی داوطلب که قطعا این پویش با همکاری این بزرگواران برگزار گردید.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان