ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با حیات:به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از حیات، در ارائه خدمات به مردم و جامعه هدف هر سازمانی می بایست با تکیه بر قانون و تبصره های موجود عمل کند که یقینا این رویکرد زمینه ساز ارائه خدمات شایسته […]

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با حیات:
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از حیات، در ارائه خدمات به مردم و جامعه هدف هر سازمانی می بایست با تکیه بر قانون و تبصره های موجود عمل کند که یقینا این رویکرد زمینه ساز ارائه خدمات شایسته به مردم خواهد شد، هرچند که عوامل بیرونی همچون تحریم ها می تواند بر این روند تاثیر منفی بگذارد.

گاها در سازمان ها و نهادها مشاهده می شود که تامین منافع شخصی بر اجرای قانون اولویت پیدا می یابد که این نقطه آغازین اخلال در ارائه خدمات به جامعه هدف بوده و سنخیتی با عدالت ندارد. این موضوع باید در بنیاد شهید به جد مورد توجه قرار گیرد.

واقعیت امر این است که بنیاد شهید و امور ایثارگران، مانند سایر دستگاه‌های اجرایی کشور تحت تاثیر تحریم‌ها بوده و این امر سبب ایجاد مشکلات عدیده ای برای آن شده است، لذا مشکل عمده موجود در بنیاد شهید، کمبود بودجه برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگری است.