بازی شهرآورد اصفهان جذاب بود سرمربی ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی شهرآورد اصفهان گفت: در نیمه نخست خیلی زود به گل رسیدیم و در ادامه ناخودآگاه عقب نشستیم و این باعث شد که تیم مقابل سنگین حمله کرد و چندین موقعیت خلق کردند که خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. به گزارش […]

بازی شهرآورد اصفهان جذاب بود

سرمربی ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی شهرآورد اصفهان گفت: در نیمه نخست خیلی زود به گل رسیدیم و در ادامه ناخودآگاه عقب نشستیم و این باعث شد که تیم مقابل سنگین حمله کرد و چندین موقعیت خلق کردند که خوش شانس بودیم که گل نخوردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی تارتار افزود: در همان اوایل گل تساوی را دریافت کردیم و در ادامه هم گل دوم را سریع خوردیم که کمی شرایط را برای ما دشوار کرد.
وی گفت: امروز تمام توان و تلاش خود را گذاشتیم تا در مقابل تیم سپاهان خوب بازی کنیم و تا حدودی هم نمایش قابل قبولی داشتیم، ولی زورمان به حریف نرسید.
تار تار با عذر خواهی از هواداران افزود: به بازیکنان چند روز استراحت خواهیم داد و در ادامه خود را مهیای ادامه رقابت‌ها به خصوص بازی بعدی مقابل مس کرمان کنیم چراکه دیگر حق امتیاز از دست دادن نداریم و باید تمام تلاش خود را بکنیم تا تیم بزرگ و ریشه دار ذوب آهن به جایگاه اصلی و واقعی خودش برسد.
در هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های کشور سپاهان با نتیجه دو بر یک ذوب آهن اصفهان را شکست داد.