به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته موحد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، در آخرین ارزیابی و اعتبار بخشی وزارت بهداشت، در شاخص‌های درمانی و تجهیزات پزشکی، بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر، به رتبه یک ارتقا یافت.رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: در ارزیابی وزارت بهداشت مواردی، چون […]

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته موحد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، در آخرین ارزیابی و اعتبار بخشی وزارت بهداشت، در شاخص‌های درمانی و تجهیزات پزشکی، بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر، به رتبه یک ارتقا یافت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: در ارزیابی وزارت بهداشت مواردی، چون فضای فیزیکی، نیروی انسانی، تجهیزات، تخصص و نوع خدمات درمانی، مدیریت و اصول برنامه ریزی مورد سنجش قرار می‌گیرند.
موحد با اشاره به افزایش درآمد بیمارستان با ارتقای شاخص‌های درمانی و تجهیزات پزشکی، افزود: با تغییر و تحولات ایجاد شده در این بیمارستان شرایط مطلوبی برای ارائه خدمت به بیماران فراهم شده است.
همچنین رئیس بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر گفت: این بیمارستان در سال ۹۴ با ۶۴ تخت خواب افتتاح شد و در حال حاضر ۲ برابر ظرفیت به بیماران خدمات رسانی می‌کند.
وی افزود: بیمارستان دارای تخصص‌های جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، ارتوپدی، چشم پزشکی و رشته‌های داخلی، اطفال و رادیولوژی است و تخصص‌های روانپزشکی و نورولوژی در آستانه راه اندازی هستند.