در هفته‌ای که گذشت کدام فیلم‌ها صدر نشین بودند؟ تماشاگران از سه فیلم «بخارست»، «ملاقات خصوصی» و «چپ راست» استقبال کرده اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فیلم سینمایی “بخارست” ساخته مسعود اطیابی که از بیست و چهارم آبان روی پرده سینما‌ها رفته، تا امروز با بیش از یک میلیون و صد و […]

در هفته‌ای که گذشت کدام فیلم‌ها صدر نشین بودند؟

تماشاگران از سه فیلم «بخارست»، «ملاقات خصوصی» و «چپ راست» استقبال کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فیلم سینمایی “بخارست” ساخته مسعود اطیابی که از بیست و چهارم آبان روی پرده سینما‌ها رفته، تا امروز با بیش از یک میلیون و صد و بیست هزار تماشاگر به فروشی بیش از سی و پنج میلیارد و پانصد و شصت میلیون تومان دست یافته است.

“ملاقات خصوصی” ساخته امید شمس که از سیزدهم دی روی پرده رفته، با فروش سیصد و هفتاد و هفت هزار بلیت به فروشی بیش از دوازده میلیارد و هفتصد میلیون تومان دست یافته است.

“چپ راست” ساخته حامد محمدی که از بیست و یکم دی روی پرده رفته با دویست و شصت هزار بلیت فروخته شده به فروش هشت میلیارد و پانصد و چهل میلیون تومانی دست یافته است.

فروش این سه فیلم در حدی است که بعید می‌نماید سینماداران با توجه به همزمانی اکران نوروز امسال با ماه رمضان از ادامه اکران این سه اثر پرمخاطب منصرف شوند.