نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی در کامیاران برگزار میشود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، زبیر حسین پناهی در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، انجمن موسیقی، فرمانداری واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران در معابر عمومی شهر کامیاران […]

نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی در کامیاران برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، زبیر حسین پناهی در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، انجمن موسیقی، فرمانداری واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران در معابر عمومی شهر کامیاران و مخصوصا مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

حسین پناهی با بیان برنامه های این جشنواره موسیقی بیان داشت: گروه های موسیقی خیابانی برگرفته از موسیقی فاخر ایرانی استان های خراسان ، گیلان ، آذربایجان ، لرستان و با هدف نمایش رنگین کمان اقوام ایرانی در این دوسالانه به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی ادامه داد: شعار محوری این رویداد کلان هنری هنر، نشاط اجتماعی و همگرایی ملی خواهد بود و محل جرا در آمفی تئاتر روباز مجتمع فرهنگی ، هنری کامیاران و معابر عمومی شهری معین کامیاران می باشد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان