فراخوان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در کردستان منتشر شد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان فراخوان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان را منتشر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر کل کانون استان کردستان گفت:  نمایش به عنوان واسطه‌ی تربیتی […]

فراخوان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در کردستان منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان فراخوان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر کل کانون استان کردستان گفت:  نمایش به عنوان واسطه‌ی تربیتی اثرگذار، در تربیت مخاطب از فعالیت‌های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حساب می‌آید. بسیاری از پژوهشگران بر این باورند که نمایش می‌تواند علاوه بر رشد و پرورش خلاقیت و هنر در میان کودکان و نوجوانان راهی برای جامعه‌پذیر نمودن آنها باشد و در این میان تردیدی نیست که برگزاری جشنواره‌ها و مهرواره‌های مرتبط با نمایش می‌تواند نقش تاثیرگذاری در این فرآیند داشته باشد.
گوهری افزود: علاوه بر این باید توجه داشت که فرا گرفتن ارزش‌های اخلاقی، تعامل مناسب با همسالان، افزایش اعتماد به نفس و انگیزه‌ی کار گروهی و مهارت‌های فردی از دستاوردهای جشنواره‌های نمایشی است که ما نیز وظیفه داریم به آن بها دهیم و نقش خود را در این زمینه جهت تحقق اهداف تعریف شده ایفا نماییم.

وی خاطر نشان ساخت: نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان با شعار ” این صحنه خانه‌ماست ” در بخش‌های نمایش ( صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی )، نمایش خلاق ( نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش ) و نمایشنامه‌نویسی، برای شرکت‌کنندگان ۷ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌گردد.

 مدیر کل کانون استان کردستان علاقه مندان می توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۱۵۵۰۶۰-۰۸۷ داخلی ۳۱ تماس حاصل فرمایند.

وی زمان برگزاری مرحله استانی را ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت مرحله کشوری سال آینده برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است حضور و شرکت برای عموم در جشنواره‌ آزاد است.