بیش از ۹۷درصد بانوانی که در حوزه پوششی مناسب نبودند،با انجام مشاوره اصلاح شدند حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه حتی زنان ضعیف الحجاب هم نسبت به مسائل شخصی و حیا قطعا رعایت می‌کنند اظهار داشت: بیش از ۹۷درصد بانوانی که در حوزه پوششی مناسب نبودند با شرکت در جلسات مشاوره و کسب آگاهی اصلاح […]

بیش از ۹۷درصد بانوانی که در حوزه پوششی مناسب نبودند،با انجام مشاوره اصلاح شدند

حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه حتی زنان ضعیف الحجاب هم نسبت به مسائل شخصی و حیا قطعا رعایت می‌کنند اظهار داشت: بیش از ۹۷درصد بانوانی که در حوزه پوششی مناسب نبودند با شرکت در جلسات مشاوره و کسب آگاهی اصلاح شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام محسن مظاهری درگردهمایی تبیینی مدیران مراکز هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با رویکرد عفاف و حجاب با اشاره به اینکه علامه طباطبایی(ره) یک مسئله ای را طرح موضوع کردند تحت عنوان «استخدام گری» که می فرماید: انسان طبعا و ذاتا موجودی استخدام گر است،اظهارداشت: این استخدام گری مشگل زا می شود چون همه‌ی انسان ها به دنبال این هستند که همه را به استخدام خود در بیاورند و فقط قانون است که از این نکته پیش گیری و آن راکنترل می کند.

وی با بیان اینکه خدایی که انسان را خلق کرده و میداند انسان استخدام گر است قوانینی را تعیین کرده که در غالب امری به نام دین به جامعه و انسان ها ارائه کرده و انبیا را برای همراهی با دیگر انسان ها برای عمل به این قوانین ارسال کرده است اذعان کرد:هرجای دنیا بروی آن گوشه دنیا براساس قوانین اداره می شود و این قوانین یا براساس نظر یک تعداد از افراد بوده یا بر اساس دین و قانون الهی است.
وی اضافه کرد: این قوانین تدوین شده برای اینکه استخدام گری نداشته باشند و در دولت های مختلف هم برخی به دنبال استخدام گری هستند.
وی با اشاره به اینکه روش استخدام گری با گذشته متفاوت شده اظهار داشت: در کشورهایی مانند اندونزی که به ظاهر در حال پیشرفت هستند، استخدام نوین هستند که چنگ زدند به این قوانین تا خود را از یوق این کشورهای استعمارگر نجات دهند.

حجت الاسلام مظاهرب ادامه داد: استخدام گری به روش های مختلف وجود دارد و می خواهند متمسک به قانون شوند.

وی افزود: دنیا دنیای ارتباطات است ولی تمام این ارتباطات باید بر اساس قوانین و ضوابط باشد و اگر نباشد ابتدای ایجاد بلاهای مختلف است.

وی خطاب به هنرمندان حاضر در مراسم گفت:مجوز شما حدود دارد که در چه موضوع و حدودی باید کار کنید و ضوابط و قوانین و الزامات فعالیت شما مشخص است و باید متعهد بر این این اصول باشید.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد۰: در همه جای دنیا این قوانین هست حتی در هالیوود هم قوانین خاص خود را دارد و رعایت این ضوابط باعث می شود که افراد بدون هیچ استخدام گری در کنار هم کار کنند ولی اگر یک نفر از این حقوق تجاوز کرد ابتدای هزار سلیقه ای خواهد شد که نمی شود آن را تمام کرد و با این اوصاف مجموعه بی ضابطه و بی قیدی ایجاد می شود .
وی افزود: ما باید بدانیم ایران اسلامی ایرانی اصیل و متمدن با افتخار چند هزار ساله است.
وی در مورداین قدمت به وجود قبری در فلاورجان اشاره کرد که بیش از ۷هزار سال قدمت دارد و اذعان داشت: در برخی کشورها که قدمت چندانی هم ندارند نزدیک به صد قسمت فیلم در این باره می سازند ولی ما باید در این زمینه پیشگام باشیم و این قدمت و تمدن افتخار آفرین منظم و نظام مندی که کمتر در دنیا دیده شده را باید به نمایش بگذاریم.

حجت‌الاسلام مظاهری با اشاره به اینکه یکی از حربه هایی که امروز به کار می برند قانون شکنی در جامعه ما است اظهار داشت: آیا خود دشمنان حتی در مجموعه شبکه خود حاضر هستند که بخواهند تابع قوانین نباشند؟

وی ادامه داد: این شبکه ها خود قانونمند رفتار می کنند اما برنامه می سازند که یک جامعه متمدن را به بی قانونی تشویق کنند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اضافه کرد: افتخار ما این است که از قدیم متمدن بودیم و الان هم متمدن ترین کشور جهان هستیم و شما در حوزه هنری میتوانید بعضی از موضوعات را در غالب هنر منعکس کنید و رهبر انقلاب فرمودند حتی حجاب را هنرمندان در قالب هنر بهتر می‌توانند نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه قوانین در ایران بازدارنده جرایم نیستاظهار داشت : این در حالی است که در کشورهای دیگر قوانین بازدارنده و سنگین است مردم ازترس جریمه جرات سرپیچی از قوانین را ندارند.
حجت الاسلام مظاهری تصریح کرد: مردم ما قانونمند ترین مردم دنیا هستند و ایران ما با همه دنیا فرق می کنند و دشمنان در شبکه های ماهواره ای به دنبال تشویق به قانون شکنی هستند.
دکتر جونز کارشناس بسیار قوی در زمینه جامعه شناسی است و یک کتاب در مورد انقلاب جنسی نوشته و در این کتاب به طور مستند نقل می کند که وقتی به عکس های صد سال پیش در جامعه نگاه میکنیم

وی افزود: یک میلیون و دویست و شصت هزار بانو در شهر اصفهان داریم که افراد بسیار موفق در زمینه های مختلف هستند و تعداد اندکی از آن ها هستند که تحت تاثیر شبکه های معاند هستند اکثریت جامعه ما افراد مطلوبی هستند انگشت شمار بودند کسانی که آداب حیا و پوشش را رعایت نکردند.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تاکید کرد: این رعایت حیا فقط به خاطر حفظ ارزش خانواده است وشما هنرمندان سعی کنید با تولیدات هنری مناسب نشان دهید که با وجود سست شدن برخی در حجاب اما باید قوانین رعایت شود.
وی در مورد کسانی که بی حجاب در جامعه ظاهر می شوند گفت: برخی می‌خواهند اعتراضی به بعضی از موضوعات در کشور مانند گرانی نشان دهند که از این طریق نشان می دهند.

حجت‌الاسلام مظاهری خطاب به حاضران در جلسه گفت:رسالت شما هنرمندان در این عرصه بسیار مهم است و شما فرهیختگان با انگیزه کمک کنید و اگر سوالاتی در این زمینه دارید بفرمایید ما کارشناسانی برای پاسخگویی به شما داریم و با ارتباط بیشتر میتوانید تولیدات خوبی در این زمینه داشته باشید اصفهان در حوزه های مختلف پیشران بوده و با همکاری شما همچنان در این زمینه هم پیشجراندخواهد بود.

حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه حتی زنان ضعیف الحجاب هم نسبت به مسائل شخصی و حیا قطعا رعایت می‌کنند اظهار داشت: بیش از ۹۷درصد بانوانی که در حوزه پوششی مناسب نبودند با شرکت در جلسات مشاوره و کسب آگاهی اصلاح شدند.

وی افزود: بسیاری از بانوانی که در حوزه پوششی مناسب نبودند برگه گرفتند و برای مشاوره دعوت شدندو
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد دادستان و رییس دادگستری رویکرد پیشگیرانه دارند و تا کنون چند صد نفر مراجعه به مشاوره کردند و متناسب با سطحی که انتظار داشتم تا ده جلسه گفتگو داشتند و بیش از ۹۷درصد آن ها اصلاح رفتار داشتند