فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون در محکومیت حادثه تروریستی شیراز بیانیه‌ای اعلام کردند: بدانید ریشه این ناامنی‌ها و تحرکات کور و ریشه پرورش تروریسم داعشی در خارج از مرز‌های سرزمین شما است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون در بیانیه‌ای حادثه […]

فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون در محکومیت حادثه تروریستی شیراز بیانیه‌ای اعلام کردند: بدانید ریشه این ناامنی‌ها و تحرکات کور و ریشه پرورش تروریسم داعشی در خارج از مرز‌های سرزمین شما است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون در بیانیه‌ای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن‌موسی (ع) شیراز را محکوم کردند.
متن بیانیه به این شرح است:
بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

حادثه تروریستی در حرم حضرت احمدبن‌موسی (ع) شیراز و شهادت جمعی از مردان، زنان و کودکان مؤمن و مسلمان بی‌شک دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و او را داغدار می‌کند.
باید این مصیبت بزرگ را به ملت شریف ایران، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تمام مستضعفان عالم تسلیت و به خانواده بزرگ شهدای این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت گفت.
از زمان ریشه زدن نهال فاطمیون در جبهه مقاومت جهانی و‌حضور در مناطق جنگ‌زده و آشوب‌زده، هر آنچه دیده‌ایم تقلای ملت‌های مظلوم برای کسب یک لحظه امنیت و آرامش بوده و این ملت بزرگ ایران بوده است که با حمایت خود امنیت را در سخت‌ترین شرایط به نحوی برای ملت‌های مظلوم منطقه به ارمغان آورده و دست تروریست‌ها و اربابا‌نشان را از زن، زندگی و مام میهن این ملت‌ها کوتاه کرده است.
دشمن بی‌شک از شکست خود در برابر شما ملت بزرگ ایران عصبانی است و لحظه‌ای برای ضربه زدن به امنیت، ثبات و آرامش‌تان آرام نمی‌نشیند.
او با برنامه‌ریزی دقیق میدانی و رسانه‌ای و با به کارگیری مزدوران اجاره‌ای چندملیتی‌اش اکنون کار را به جایی رسانده که شقی‌ترین افراد این جرأت را به خود بدهند که در قلب ایران عزیز اسلامی دست به تحرک تروریستی زده و ضمن هتک حرمت به حرم شریف شاهچراغ، خون زن، مرد و کودک بی‌گناه ایرانی را بر زمین بریزد.
اکنون فصل شادی خشمناک گرگان درنده است تا با شقا‌وت‌تر و وحشیانه‌تر از گذشته چنگ بر چهره پاک جمهوری اسلامی ایران بیاندازند.
بدانید ریشه این ناامنی‌ها و تحرکات کور و ریشه پرورش تروریسم داعشی در خارج از مرز‌های سرزمین شما است.
تروریسم وحشی داعشی و اربابان او تصمیم‌شان ریختن خون بی‌گناهان در جای‌جای زمین از افغانستان عزیز تا ایران بزرگ و قوی ده‌ها منطقه دیگر است تا جلوی پیشرفت اسلام و مسلمانان را بگیرند و این بر هر مسلمانی واجب است تا هوشیارانه علیه این دژخیمان زمان قد علم کند.
لشکر فاطمیون که از زمان بروز و ظهورش تمام قوایش در راستای مبارزه با تروریسم جهانی و دواعش خونخوار بوده است، این جنایت هولناک را محکوم کرده و خود را در کنار تمام مظلومان عالم و دردکشیدگان‌از این حملات وحشیانه می‌داند.
راه به سمت قله استقرار نظام نوین اسلامی جهانی به رهبری بقیه‌الله الاعظم (عج) سخت و ناهموار، اما پیمودنی است و این درد‌های پس از هر جراحت قطعا تسکین‌یافتنی خواهد بود.
والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته