روحیه استکبارستیزی در کشور ارتقا پیدا کرده است معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه آنچه که مشکلات کشور را حل می‌کند روحیه انقلابی است، گفت: شما مردم اصفهان امروز نشان دادید که روحیه استکبارستیزی نه‌تنها وجود دارد؛ بلکه ارتقا پیدا کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز […]

روحیه استکبارستیزی در کشور ارتقا پیدا کرده است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه آنچه که مشکلات کشور را حل می‌کند روحیه انقلابی است، گفت: شما مردم اصفهان امروز نشان دادید که روحیه استکبارستیزی نه‌تنها وجود دارد؛ بلکه ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در مراسم ۱۳ آبان نصف جهان با بیان اینکه در سطح بین‌الملل استکبار جهانی علاقه‌مند است بر بسیاری از کشورها سلطه داشته باشد، اظهار کرد: استکبار در گوشه‌وکنار جهان برای خود منافع نامشروع تعریف کرده است، نفع موجود در منطقه مربوط به ملت‌ها و نه استکبار جهانی است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیگر ویژگی‌های استکبار گفت: استکبار جهانی به دنبال این است که بر همه ملت‌ها تسلط و هژمونی داشته و بر مناطق استراتژیک مسلط باشد.

عقب نگه‌داشتن سایر ملت‌ها دیگر ویژگی بود که این یادگار دفاع مقدس به آن اشاره کرد و گفت: موضوع جذب نخبگان کشورهای دیگر موضوع دیگری است که استکبار به دنبال آن است تا جلوی آن‌ها را بگیرد.

دریادار سیاری با اشاره به اتفاقات روز ۱۳ آبان‌ماه، عنوان کرد: در لایحه کاپیتولاسیون مصوب شد مستشاران آمریکایی هر کاری می‌خواهند در کشور انجام دهند و قوه قضائیه کشور اجازه برخورد با آن‌ها نداشت؛ امام خمینی بلافاصله بعدازاین لایحه سخنرانی کردند و مردم در سراسر کشور به این لایحه اعتراض کردند و رژیم طاغوت ایشان را به ترکیه تبعید کردند.

وی با اشاره به کشتار دانش‌آموزان ما در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، عنوان کرد: مگر دانش‌آموزان ملت چه کردند که ۵۸ نفر از آن‌ها رژیم طاغوت به شهادت رساند؟

سیاری با اشاره به دیگر عنوان این روز یعنی تسخیر لانه جاسوسی امریکا، گفت: در انقلاب اول ما با عوامل استکبار جنگیدیم و آن‌ها را شکست دادیم؛ اما در انقلاب دوم ما با خود استکبار جهانی پنجه در پنجه شدیم؛ آنجا که سفارتخانه نبود و جاسوس‌خانه بود.

دریادار سیاری با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که استکبار دشمن ماست و برای ما منفعتی ندارد، استکبارستیزی حراست از اعتقادات ما است و ملت ایران باید روحیه استکبارستیزی را حفظ کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه آنچه که مشکلات کشور را حل می‌کند روحیه انقلابی است، گفت: شما مردم اصفهان امروز نشان دادید که روحیه استکبارستیزی نه‌تنها وجود دارد؛ بلکه ارتقا پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه آینده متعلّق به شما جوانان است، گفت: شما هستید که مقامات کشور را تشکیل می‌دهید، شما هستید که تمامیت ارضی کشور را حفظ می‌کنید و جایگاه کشور در نظام بین‌الملل ارتقا می‌دهید

سیاری با اشاره به ضربه غیرقابل‌ترمیم به رژیم صهیونیستی، گفت: آنچه که امروز این رژیم انجام می‌دهد برای جبران بخشی از این شکست است؛ اما این شکست ترمیم‌ناپذیر است.

این یادگار دفاع مقدس ادامه داد: اقدامات امروز رژیم صهیونیستی به‌خاطر حمایت‌های استکبار جهانی است و ما امروز از ملت فلسطین حمایت می‌کنیم.