خانم دکتر اشرف، فرزند شهید والا مقام به مناسبت گرامیداشت هفته و مقام شامخ معلم با اهدای شاخه گل در آموزش و پرورش از متولیان و معلمان این نهاد فرهنگی، تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خانم دکتر اشرف، مدیر کمیته بانوان جبهه ملی یاران جوان انقلاب اسلامی خراسان رضوی، طی اقدامی […]

خانم دکتر اشرف، فرزند شهید والا مقام به مناسبت گرامیداشت هفته و مقام شامخ معلم با اهدای شاخه گل در آموزش و پرورش از متولیان و معلمان این نهاد فرهنگی، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خانم دکتر اشرف، مدیر کمیته بانوان جبهه ملی یاران جوان انقلاب اسلامی خراسان رضوی، طی اقدامی زیبا به مناسبت سالگرد شهادت شهید «مرتضی مطهری» و گرامیداشت هفته و مقام شامخ معلم با اهدای شاخه گل از آقای ترکاشوند، فرزند شهید والامقام و مدیر کل انقلابی و ایثارگر آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، و همکاران ایشان در اداره آموزش و پرورش این استان تقدیر کرد.

خانم دکتر اشرف، یکی از بانوان فعال وخودجوشی هستند که جدا از وظیفه کاریشان، داوطلبانه در اکثر حوزه های فرهنگی، در جهت تبیین فرهنگ والای ایثار وشهادت به جهت ارتقای الگو وسیره مقدس زندگی شهدا به نسلهای بعدی، گامهای بسیار درخشانی را برداشته اند.