سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی، گفت: بعد از مراسم اربعین حسینی و پایان ماه صفر باز هم پروازهای زیارتی از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) انجام خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از «سعید چلندری» روز یکشنبه در گفت‌و گو با خبرنگا اقتصادی ایرنا افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده […]

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی، گفت: بعد از مراسم اربعین حسینی و پایان ماه صفر باز هم پروازهای زیارتی از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از «سعید چلندری» روز یکشنبه در گفت‌و گو با خبرنگا اقتصادی ایرنا افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از تاریخ ۱۲ شهریور تمام پروازهای زیارتی از ترمینال یک فرودگاه به ترمینال سلام منتقل شده است.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی افزود: در همین راستا انتقال زاِئران اربعین از ترمینال سلام به طور کامل انجام شد و بعد از مراسم اربعین حسینی و پایان ماه صفر باز هم انجام پروازهای زیارتی از ترمینال سلام تداوم دارد.

چلندری تصریح کرد: قرار است به طور دائمی همه پروازهای زیارتی از قبیل پروازهای نجف، دمشق و پروازهای حج عمره صرفا از ترمینال اختصاصی سلام به عنوان دومین ترمینال در فرودگاه امام انجام شود.

وی همچنین درباره آمار اعزام و پذیرش پروازهای ویژه اربعین در فرودگاه امام (ره)، گفت: از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ شهریور ۱۴۰ هزار و ۲۲۱ زاِئر با هزار و ۹۵ سورتی پرواز جابجا شدند. همچنین ۸۳ هزار و ۶۴۹ زائر خروجی و ۵۶ هزار و ۵۷۲ زائر ورودی در این بازه زمانی در فرودگاه امام (ره) اعزام و پذیرش شدند.