مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از پخش برنامه ای با حضور شهردار اصفهان از شبکه تلویزیونی استان اصفهان خبر داد و گفت: شهردار اصفهان در این برنامه به ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شهرداری اصفهان می‌پردازد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از پخش برنامه ای با حضور شهردار اصفهان از شبکه تلویزیونی استان اصفهان خبر داد و گفت: شهردار اصفهان در این برنامه به ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شهرداری اصفهان می‌پردازد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک نژاد با اعلام این خبر گفت: یکی از وظایف مدیریت شهری اطلاع رسانی دقیق و به موقع اقدامات و برنامه‌های مجموعه شهرداری به شهروندان همراه با ارائه جزییاتی از هزینه‌ها و روند پیشرفت با استفاده از ابزارهایی مانند تبلیغات شهری و رسانه‌ها است.
او ادامه داد: مدیریت شهری اصفهان نیز با گذشت بیش از یک سال از دوران فعالیت خود طی ۶ ماه اخیر نسبت به تهیه این گزارش اقدام کرده و آن را به اطلاع شهروندان می‌رساند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: این ارائه، یک گزارش با تفکیک ساختار سازمانی و بخش‌های شهرداری نیست بلکه بر مبنای سرفصل‌های مدنظر مدیریت شهری اصفهان همچون محله محوری، فرهنگ، هوشمندسازی و اقدامات عمرانی دسته بندی شده است.
او افزود: این گزارش در قالب نشریه ای با عنوان «۳۶۵ شبانه روز به احترام مردم اصفهان» تهیه شده و آماده انتشار است.
معرک نژاد استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی را راه دیگری برای ارائه این گزارش دانست و گفت: این تبلیغات در نقاط مختلف شهر اصفهان در معرض بازدید شهروندان قرار می‌گیرد.
گزارش عملکرد شهرداری به روایت شهردار اصفهان
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، حضور شهردار اصفهان در سیمای استانی اصفهان را بخش دیگری از این طرح دانست و اعلام کرد: علی قاسم زاده شهردار اصفهان به ارائه بخش‌های مختلف گزارش یک‌ساله عملکرد شهرداری در شبکه تلویزیونی استان اصفهان می‌پردازد.
او اضافه کرد: این برنامه از ۲۰ آذرماه طی چند شب بعد از برنامه خبری ساعت ۲۰ پخش می‌شود و در هر برنامه موضوع مشخصی مورد گفتگو قرار می‌گیرد.
به گفته معرک نژاد، شهروندان می‌توانند برای ارتباط مستقیم و به اشتراک گذاری پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه های پیامکی و تلفنی ۱۳۷ با ما مرتبط شوند.