نگاه دولت نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها مساعد است/زیرساخت باید فراهم شود سرپرست وزارت ورزش و جوانان نگاه کلان دولت نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها را مساعد خواند و گفت: زیرساخت ها باید فراهم شود که البته در برخی شهرستان ها این ظرفیت بهتر از تهران وجود دارد. به گزارش خبرنگار […]

نگاه دولت نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها مساعد است/زیرساخت باید فراهم شود

سرپرست وزارت ورزش و جوانان نگاه کلان دولت نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها را مساعد خواند و گفت: زیرساخت ها باید فراهم شود که البته در برخی شهرستان ها این ظرفیت بهتر از تهران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کیومرث هاشمی ، درباره معوقه پرداخت پاداش به قهرمانان ورزشی گفت: در بخش بانوان مشکلات کمتر است و بیشتر پاداش ها پرداخت شده است.وی افزود: البته قصد بر این است قبل از اعزام به باری های آسیایی هانگژو این اتفاق بیفتد تا هم انگیزه در قهرمانان ایجاد و هم معوقه پاداش‌شان پرداخت شود.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان درباره امضای قراردادهای آنچنانی و غیرمتعارف با برخی فوتبال یستها در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: موضوعات گفته شده باید مستند باشد و به هر اظهارنظری نمی توان استناد کرد. وی با بیان اینکه صرف مطرح شدن این بحث کفایت نمی کند، ادامه داد: نظرات دستگاه های نظارتی و به خصوص خود فدراسیون باید اخذ شود و صرفا به این مطالب گفته شده نمی توان قضاوت کرد.

هاشمی با بیان اینکه فوتبال ورزش پر اهمیتی است و جایگاه اجتماعی دارد ، البته در عین حال به این موضوعات هم باید توجه شود. از این رو فدراسیون فوتبال و لیگ سیاست خود را به سمت و سوی وجود سقف قرارداد پیش می برد.سرپرست وزارت ورزش درباره به تعویق افتادن لیگ برتر فوتبال و اینکه آیا گرمای هوا موجب تاخیر بود یا بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: گرمای هوا دلیل این تاخیر بود البته در بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها، نگاه کلان دولت نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها مساعد است و ما هم همین نگاه را داریم. وی افزود: این یک مطالبه است که باید زیرساخت آن فراهم شود؛ البته شاید این امکان برای همه ورزشگاه سریع فراهم نشود اما در برخی شهرستان‌ها این ظرفیت حتی بهتر از تهران وجود دارد.
پروژه های نیمه تمام در مناطق برخوردار به بخش خصوصی واگذار می شودهاشمی درباره پروژه های نیمه تمام ورزشی گفت: به دنبال این هستیم علاوه بر رفع چالش های اساسی موجود، پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم و با استفاده از ظرفیت قانون این کار را به قهرمانان واگذار کنیم.وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود در قانون به وزیر کشور اعلام کردم فرصتی به ما بدهد و این کار را در مناطق برخوردار و به ویژه تهران به بخش خصوصی واگذار کنیم.هاشمی ادامه داد: قانون به استانداران این اختیار را داده که پروژه های نیمه تمام را به پایان برساند.