کشتار صبرا و شتیلا فقط یک چشمه از عملکرد ماشین ترور رژیم صهیونیستی است سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: کشتار وحشیانه ‎صبرا و شتیلا تنها یک چشمه از عملکرد ماشین ترور سازمان یافته رژیم جنایت پیشه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و مردان بی‌گناه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

کشتار صبرا و شتیلا فقط یک چشمه از عملکرد ماشین ترور رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: کشتار وحشیانه ‎صبرا و شتیلا تنها یک چشمه از عملکرد ماشین ترور سازمان یافته رژیم جنایت پیشه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و مردان بی‌گناه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در سالروز کشتار صبرا و شتیلا توسط رژیم صهیونیستی، گفت: کشتار وحشیانه ‎صبرا و شتیلا تنها یک چشمه از عملکرد ماشین ترور سازمان یافته رژیم جنایت پیشه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و مردان بی‌گناه است.

ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی «ایکس» در این ارتباط نوشت: « امروز ۱۶ سپتامبر سالگرد کشتار بی‌رحمانه زنان، کودکان و مردان بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی در اردوگاه‌های ‎صبرا و شتیلا توسط صهیونیست‌ها و مزدوران آنان است که با این جنایت بزرگ روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کردند؛ لکه ننگی که هرگز از پیشانی رژیم صهیونیستی و حامیان آن زدوده نخواهد شد.

‌کشتار وحشیانه ‎صبرا و شتیلا تنها یک چشمه از عملکرد ماشین ترور سازمان یافته رژیم جنایت پیشه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و مردان بی‌گناه است، چرا که این جنایات چندین دهه متمادی است که با حمایت آمریکا و اروپا از صهیونیست‌های اشغالگر همچنان ادامه دارد.

صبرا و شتیلا، همواره لکه ننگی بر پیشانی حامیان رژیم صهیونیستی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر به ویژه آمریکا و انگلیس باقی خواهد ماند.»