پایان مسابقات «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» با اهدا ۳۲۰۰ مدال معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: بیست و سومین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با اهداء سه هزار و ۲۰۰ مدال و ۵۵ سری جام به نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان […]

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: بیست و سومین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با اهداء سه هزار و ۲۰۰ مدال و ۵۵ سری جام به نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علیرضا خاکسار با اعلام این خبر گفت: بیست و سومین دوره رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد افزایش چشمگیر تعداد رشته‌های این جام بودیم، افزود: این دوره از رقابت‌ها در ۲۵ رشته ویژه بانوان و ۳۰ رشته ویژه آقایان و با حضور قریب به ۱۰ هزار ورزشکار و یک هزار و ۵۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی در ۲۸ سالن ورزشی برگزار شد.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در رقابت‌های امسال، مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های امسال سه هزار و ۲۰۰ مدال و ۵۵ سری جام به نفرات و تیم‌های برتر اهدا شد که آماری قابل توجه است، اظهار کرد: جام مولای عرشیان یک المپیاد منظم و هدفمند شهری است که نقش موثری در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در سطح شهر اصفهان دارد.

خاکسار هدف از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی را ایجاد نشاط و ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در جامعه دانست و گفت: در رقابت‌های امسال حضور خانواده‌ها برای تماشای مسابقات پرشور و قابل توجه بود.