نقش تعیین‌کننده راهپیمایی روز قدس در واکنش مسئولان به جنایات رژیم صهیونیستی امام جمعه فریدونشهر با بیان این که چیزی از عمر رژیم صهیونیستی باقی نمانده است، میزان حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را در شدت پاسخ مسئولان کشور به جنایات رژیم تروریستی صهیونیستی تعیین کننده عنوان کرد. حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در گفتگو […]

امام جمعه فریدونشهر با بیان این که چیزی از عمر رژیم صهیونیستی باقی نمانده است، میزان حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را در شدت پاسخ مسئولان کشور به جنایات رژیم تروریستی صهیونیستی تعیین کننده عنوان کرد.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با بیان این که ما هر چه به قله نزدیک‌تر شویم هم سختی کار بیشتر می‌شود، هم ریزش‌ها و هم خطر سقوط، اظهار کرد: حوادث ماه‌های گذشته نشان می‌دهد هم جمهوری اسلامی ایران و هم رژیم صهیونیستی، هر دو در پیچ تاریخی خود قرار گرفته‌اند.

امام جمعه فریدونشهر تصریح کرد: پیچ تاریخی جمهوری اسلامی منتهی می‌شود به پیروزی قطعی و فائق شدن بر مشکلات ولی پیچ تاریخی رژیم صهیونیستی به واژگونی، اضمحلال و ازاله کامل این رژیم منتهی خواهد شد.

وی اظهار کرد: امروز هر دو نزدیک قله هستیم، اما ما با رسیدن به قله اوج خواهیم گرفت و به آسمان عروج خواهیم کرد ولی آن چه در انتظار رژیم صهیونیستی بعد از رسیدن به قله است، سقوطی سهمگین به اعماق دره‌ها است.

حجت الاسلام شامحمدی خاطرنشان کرد: این موضوع چیزی نیست که بر اساس حدس و گمان بیان شود همان گونه که چند سال پیش که رهبر معظم انقلاب، این دیده‌بان جهان اسلام، فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ ساله آینده را نخواهد دید بر اساس واقعیات این سخنان را به زبان آوردند.

امام جمعه فریدونشهر افزود: اوضاع در رژیم صهیونیستی مساعد نیست، این رژیم ستمگر اکنون در چند جبهه در حال جنگیدن است و ما هم بدون این که خودمان حضور ملموس و مستقیمی با آن داشته باشیم در جنگ با این رژیم هستیم در حالی که ما در اوج قدرت می‌جنگیم و این رژیم در اوج ضعف قرار دارد.

وی تصریح کرد: پایه‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی آسیب دیده، ارکان امنیتی‌اش دچار خسارت جبران‌ناپذیر شده، اعتماد عمومی از آن سلب شده و این رژیم غاصب هر روز شاهد اعتراضات و تظاهرات شهروندانش در کف خیابان‌های اراضی اشغالی است.

حجت الاسلام شامحمدی تأکید کرد: در این پیچ تاریخی انسان اگر لحظه‌ای غفلت کند و یا از ادامه راه خسته و منصرف شود، دچار خسران خواهد شد.

امام جمعه فریدونشهر این مسائل را موجب اهمیت مضاعف روز قدس امسال بیان کرد و عنوان کرد: کودکان مظلوم غزه که دچار سوءتغذیه شده‌اند و هر روز با وحشت بمباران خانه‌های خود روبرو هستند و بدون هیچ گناهی کشته می‌شوند و مادرانی که سوگوار فرزندانشان شده و برای آوارگی و گرسنگی و زخم‌های فرزندانشان ناله سر می‌دهند چشم به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی دارند.

وی با اشاره به ترور ددمنشانه پاسداران انقلاب اسلامی در کنسولگری ایران در دمشق سوریه، سخن امام خمینی -رحمه الله علیه- را یادآور شد که فرمودند «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند» و گفت: ناراحتی ما از این واقعه به خاطر تجاوز رژیم غاصب به ما و به خاطر از دست دادن عزیزان این ملت است وگرنه این شهادت‌ها انقلاب ما را محکم‌تر خواهد کرد و قطعاً همان طور که توسط مسئولان نیز اعلام شد کشور ما پاسخ مقتضی به این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را خواهد داد.

حجت الاسلام شامحمدی در پاسخ به این سؤال مردم که چرا مسئولان کشور ما به این تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع نمی‌دهند، بیان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی زمانی می‌توانند پاسخ قاطع و محکمی به رژیم تجاوزگر صهیونیستی بدهند که مردم پرشور و باحرارت در صحنه حضور پیدا کرده باشند، اگر ما در روز قدس به اندازه‌ای که توان داشتیم در راهپیمایی حضور پیدا کردیم و گفتیم از ما کاری بیشتر از این برای آزادسازی قدس شریف برنمی‌آید، آنگاه باید منتظر پاسخی محکم‌تر از طرف مسئولان باشیم.

خبرنگار: الهام خانی