۹۱۱ مددجوی کردستانی مستمری بگیر تامین اجتماعی شدند مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفـتبا کمک این نهاد تاکنون ۹۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت مستمری بگیر تامین اجتماعی شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده‌اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛رضا طوسی امروز شنبه،بیست‌وهشتم بهمن در دیدار با مدیرکل سازمان […]

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفـتبا کمک این نهاد تاکنون ۹۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت مستمری بگیر تامین اجتماعی شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛رضا طوسی امروز شنبه،بیست‌وهشتم بهمن در دیدار با مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کردستان اظهار کرد: یکی از خدمات این نهاد پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت است که کمیته امداد کردستان هم‌اکنون حق بیمه یک هزار و ۶۲۰ نفر از مددجویان را به صورت ماهیانه پرداخت می‌کند.

وی افزود:توسط این نهاد طی ۱۱ ماهه امسال بیش از ۹ میلیارد تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی این افراد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغالی هستند که در سنوات قبلی سهمیه پرداخت بیمه آن‌ها را داشته‌ایم.

طوسی اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان تاکنون ۹۱۱ مددجو بازنشسته شده و هم‌اکنون مستمری بگیر تأمین اجتماعی هستند و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه جدید با سازمان تأمین اجتماعی سهمیه پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی ۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به این نهاد داده می‌شود.