رسانه های فلسطینی بامداد دوشنبه از شهادت یک کودک فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از پایگاه خبری “فلسطین الیوم”، این کودک که “جندی مجدی الاحول” (۱۵ ساله) نام داشته است، بوسیله تک تیرانداز اسرائیلی مستقر در پشت بام خانواده وی به شهادت […]

رسانه های فلسطینی بامداد دوشنبه از شهادت یک کودک فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از پایگاه خبری “فلسطین الیوم”، این کودک که “جندی مجدی الاحول” (۱۵ ساله) نام داشته است، بوسیله تک تیرانداز اسرائیلی مستقر در پشت بام خانواده وی به شهادت رسیده است.

شبکه الجزیره قطر نیز به نقل از هلال احمر فلسطین بامداد دوشنبه اعلام کرد که در حمله ساعاتی پیش اشغالگران صهیونیستی به جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت، ۳ فلسطینی زخمی شدند.

این شبکه خبری گزارش داد: نیروهای رژیم صهیونیستی در حالی اردوگاه جنین را ترک می کنند که علاوه بر زخمی کردن سه جوان فلسطینی، دو تن دیگر را نیز با خود بردند.

از سوی دیگر منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که وضعیت یکی از جوانان زخمی شده وخیم است.

شمار زیادی از نیروهای یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه به شرق شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند که با مقاومت نیروهای فلسطینی روبه رو شدند.

به دنبال این یورش صهیونیست ها به جنین، مبارزان مقاومت فلسطین با نارنجک های دست‌ساز از آنها استقبال کردند.

همچنین گردان جنین(کتائب الجنین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گروه وارد درگیری مسلحانه شدیدی با صهیونیست‌ها در جنین شدند.

این گروه فلسطینی در این باره اعلام کرد که در جریان یورش اشغالگران اسرائیلی به شهر جنین، مبارزان مقاومت با آنان وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند که طی آن ضربه سختی به صهیونیست‌ها وارد آمده و شماری از آن‌ها زخمی شدند.

این حمله به بخش شرقی شهر جنین روی داده است.