به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سرهنگ برزو مرادی اظهار داشت: این حادثه حدود ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز رخ داده که خودرو به دلیل عبور از مسیری صعب‌العبور و مالرو با ناهمواری شدید در تاریکی شب دچار سقوط شده است. وی با بیان اینکه علاوه بر راننده سه سرنشین داشته […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سرهنگ برزو مرادی اظهار داشت: این حادثه حدود ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز رخ داده که خودرو به دلیل عبور از مسیری صعب‌العبور و مالرو با ناهمواری شدید در تاریکی شب دچار سقوط شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر راننده سه سرنشین داشته که راننده و یک سرنشین دیگر جان سالم به در بردند افزود: خودرو حدود ۴۰۰ متر به پایین کوه سقوط کرده است که مردم و کارکنان هلال احمر با دشواری توانستند ۲ جسد را از خودرو خارج کنند.

سرهنگ مرادی از آفرود سواران خواست به هیچ وجه در مسیرهای صعب‌العبور این کوه قرار نگیرند زیرا ورود خودرو به ویژه در تاریکی شب به این مسیر خطرات به مراتب بیشتری را برای آنها رقم می‌زند.

کوه آبیدر ۲ هزار و ۵۵۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و مشرف به شهر سنندج است و به یکی از تفرجگاه‌های مردم و کوهنوردان تبدیل شده است.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان