رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: استفاده از واگن‌های اجاره‌ای و اتوبوس‌های دست دوم راه‌حل مشکل ترافیک شهر تهران نخواهد بود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سید جعفر تشکری هاشمی پیش از آغاز یکصدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص استفاده از واگن‌های اجاره‌ای […]

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: استفاده از واگن‌های اجاره‌ای و اتوبوس‌های دست دوم راه‌حل مشکل ترافیک شهر تهران نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سید جعفر تشکری هاشمی پیش از آغاز یکصدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص استفاده از واگن‌های اجاره‌ای و اتوبوس‌های دست دوم در تهران گفت: اصولا طرح موضوع واگن اجاره‌ای موضوعی مبهم است که احتمالا براساس یکسری فرضیات به عنوان نظریه ابتدایی مطرح شده است. بدیهی است تا این موضوع به صورت دقیق بررسی نشود و ابهامات آن رفع نشود، اجرا نخواهد شد.

وی با اشاره به این‌که همانطور که در موضوع ناوگان اتوبوسرانی نباید به سمت اتوبوس‌های دست دوم برویم در مورد ناوگان ریلی نیز نباید به سمت واگن‌های اجاره‌ای برویم، اضافه کرد: به جای انجام چنین اقداماتی که به هیچ عنوان راه‌حل مشکل ترافیک تهران نیستند باید راهکارهای مصوب شورا، دولت و شهرداری اجرا شود و مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر این‌که اگر پول برای اجاره واگن داریم احتمالا برای خرید واگن نیز پول داریم، ادامه داد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز، خرید واگن در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد و در غیر این صورت خرید واگن تا ۱۰ سال دیگر امکان پذیر نخواهد بود.