جان‌نثاری – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان – در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان چادگان با انتقاد صریح از نیمه کاره ماندن چندین ساله مقبره شهدای گمنام چادگان، خاطرنشان کرد: شهردار و مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود فورا نسبت به تکمیل این طرح اقدام کنند، چراکه نیمه تمام ماندن این پروژه به هیچ […]

جان‌نثاری – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان – در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان چادگان با انتقاد صریح از نیمه کاره ماندن چندین ساله مقبره شهدای گمنام چادگان، خاطرنشان کرد: شهردار و مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود فورا نسبت به تکمیل این طرح اقدام کنند، چراکه نیمه تمام ماندن این پروژه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان، در این نشست، اظهار داشت: فرمانداران و مسئولان در همه مراسمات اعم از نماز جمعه و جماعت، آیین های ملی و مذهبی و … می بایست حضور مستمر و پررنگ داشته باشند تا مردم احساس کنند مسئولان از جنس خودشان هستند. درب اتاق مسئول انقلابی و جهادی همیشه باید باز باشد. نباید مردم با مسئول انقلابی احساس بیگانگی کنند.

وی افزود: فرماندار نباید برای امورات مردم، شب و روز بشناسد. مردم انتظار دارند دولتمردان با درایت نسبت به انجام امور و پیگیری آن اقدام مجدانه نمایند و نتیجه اقدامات خود را اعلام کنند، مسئولان باید با مردم باصداقت صحبت کنند و علت انجام نشدن امور عمومی را به مردم اعلام نمایند، باید اعتماد اجتماعی را تقویت و بسط داد.

جان‌نثاری گفت: از اصحاب رسانه انتظار داریم در کنار دولتمردان نسبت به انعکاس خبر و پیگیرهای آنها تا حصول نتیجه حضوری مستمر و فعال داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، با انتقاد صریح از نیمه کاره ماندن چندین ساله مقبره شهدای گمنام چادگان، اظهار داشت: شهردار و مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود فورا نسبت به تکمیل این طرح اقدام نمایند، بی تردید نیمه تمام ماندن این پروژه به هیچ وجه قابل پذیرش نبوده و نیست، البته ساماندهی گلزار شهدا از روند مطلوبی برخوردار است که جای تشکر دارد.

در این مراسم جان‌نثاری، ضمن تقدیر از تلاش‌های عباس توکلی، فرماندار سابق شهرستان برای وی آرزوی موفقیت کرد و با معرفی جواد شمسی‌پور، به‌ عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان چادگان از وی به عنوان نیرویی متعهد، کارآمد، مردم‌دار، قانون‌مدار و جهادی نامبرد و برای وی نیز در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، همچنین در حاشیه دیدار از شهرستان چادگان با حضور سرزده در بیمارستان بوعلی چادگان ضمن آگاهی از شرایط جاری بیمارستان با پزشکان، کادر درمانی و بیماران دیدار و با ایشان گفتگو کرد.
خبرنگار: الهام خانی