خرّم: عامل هتک حرمت خود در آیین معارفه را بخشیدم و شکایتی از او ندارم

سیلی به صورت سردار سپاه که سابقه دو فرماندهی کل سپاه در استان های آذربایجان های غربی و شرقی و شش ماه اسارت داعش نیز در کارنامه دارد و از همراهان شهید عالی مقام سردار دل ها سردار سلیمانی بوده ،واقعا تاثربرانگیز و قابل تامل است.
سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا، یکی از مستشاران ایرانی بوده که به مدت شش ماه در اسارت تکفیری‌ها داعش در سوریه به سر برد.
سردار خرّم در سال ۹۱ و همزمان با فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی با حکم مقام معظم رهبری به درجه سرتیپ دومی نایل شد و ۶۸ ماه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به عنوان فرماندهی این سپاه فعالیت کرد.

در سال‌های اخیر که به عنوان مدافع حرم به سوریه اعزام شده بود به اسارت داعش درآمد که به اعتقاد سردار سلامی نجات وی و ۴۸ نفر دیگر از چنگال داعش به یک معجزه شبیه بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم در سوابق خود علاوه بر فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی، جانشینی این سپاه، فرماندهی یگان‌های عملیاتی در مناطق درگیر استان آذربایجان‌ غربی و فرماندهی لشکر عملیاتی ۳ حمزه سیدالشهدا(ع) را در سوابق خود دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان شرقی فرماندهی در عملیات‌های والفجر۴، نصر۵ و کربلای۱۰، حضور در راس فاتحان ارتفاعات جاسوسان و فرماندهی سپاه پیرانشهر، خوی و سلماس از دیگر سوابق عملیاتی و فرماندهی سردار خرّم است.
وی همچنین معاونت هماهنگ کننده بسیج آذربایجان غربی و رئیس ستاد تیپ ۴۸ فتح و لشکر استقراری سردشت از دیگر سوابق این فرمانده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم است که حدود سه سال قبل به فرماندهی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی منصوب شده بود اخیرا به عنوان استاندار منصوب شده است.