پرداخت بیشترین نرخ سود به سپرده‌های ارزی بانک دی بیشترین نرخ سود سپرده‌های ارزی، با تضمین بازگشت عین ارز (اصل و سود)، را به مشتریان خود می‌دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در حساب‌های ارزی بانک دی نرخ سود متناسب با انواع سپرده‌های مدت‌دار ارزی تعیین شده […]

پرداخت بیشترین نرخ سود به سپرده‌های ارزی

بانک دی بیشترین نرخ سود سپرده‌های ارزی، با تضمین بازگشت عین ارز (اصل و سود)، را به مشتریان خود می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در حساب‌های ارزی بانک دی نرخ سود متناسب با انواع سپرده‌های مدت‌دار ارزی تعیین شده است که بالاترین نرخ سود در نظام بانکی است.

در حساب سپرده ارزی بانک دی بسته به نوع ارز (یلار یا یورو) و همچنین مدت زمان سپرده‌گذاری ارزی، سود متفاوتی به آن سپرده تعلق می‌گیرد.

بر این اساس نرخ سود سپرده‌های یکساله دلار آمریکا، ۲ درصد، نه ماهه ۱٫۲ درصد، شش ماهه ۰٫۷ درصد و سه ماهه ۰٫۴ درصد است.

همچنین نرخ سود یکساله یورو ۱ درصد، نه ماهه ۰٫۵ درصد، شش ماهه ۰٫۳ درصد و سه ماهه ۰٫۲ درصد تعیین شده است.

امکان افتتاح انواع حساب‌های ارزی برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر است و حداقل مبلغ برای سپرده‌‌های مدت‌دار ۱۰۰۰ دلار/یورو و برای حساب قرض الحسنه ارزی با شرایط شرکت در قرعه‌کشی جوایز سپرده، ۱۰۰ دلار/یورو تعیین شده است.

یکی دیگر از مهمترین مزیت‌های حساب‌های سپرده ارزی بانک دی، تضمین بازگشت عین ارز شامل اصل سپرده و سود آن است که در ذیل برگه سپرده مشتریان از سوی بانک تضمین می‌شود.

از دیگر مزایای حسابهای سپرده ارزی بانک دی می‌توان به ارائه گواهی تمکن مالی، امکان توثیق سپرده ارزی برای انواع تعهدات ارزی و ریالی، اولویت در اعطای تسهیلات ریالی متناسب با موجودی سپرده ارزی و برخورداری از تخفیف کارمزد در سایر خدمات بانکی اشاره کرد.

شرایط افتتاح حساب سپرده ارزی نیز مانند افتتاح حساب سپرده ریالی است.