۸۰ درصد تجمع کنندگان مجرد هستند/ ۱۵ تا ۱۶ ساله ها که دست به آشوب زدند قطعا مشکل معیشتی ندارند سعید عسگری اظهار داشت: مساله ای که بهانه اغتشاش قرار گرفت، مرگ مرحوم مهسا امینی بود که شخص رییس جمهور و مسوولان استانی بر پیگیری دقیق علت مرگ قول مساعد داده اند. به گزارش خبرنگار […]

۸۰ درصد تجمع کنندگان مجرد هستند/ ۱۵ تا ۱۶ ساله ها که دست به آشوب زدند قطعا مشکل معیشتی ندارند

سعید عسگری اظهار داشت: مساله ای که بهانه اغتشاش قرار گرفت، مرگ مرحوم مهسا امینی بود که شخص رییس جمهور و مسوولان استانی بر پیگیری دقیق علت مرگ قول مساعد داده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه مساله ای که روند قانونی خود را برای پیگیری طی می کند، دستاویز معاندان برای اغتشاش شد، گفت: اعتراض مردم برای اقتصادی که تحت تاثیر تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و استعمار دچار مشکل شده است، به جاست ولی جای آن کف خیابان نیست.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: میانگین سنی آنهایی که در کف خیابان دست به آشوب می‌زنند بین ۱۵ تا ۱۶ سال است این رده سنی قطعا مشکل معیشتی ندارد ۸۰ درصد تجمع کنندگان مجرد هستند و نمی توان گفت به خاطر اقتصاد دست به ناامنی و اغتشاش می زنند.