کارگاه آموزشی تغذیه و کاهش وزن؛ سلسله کارگاه‌های های زنگ آموزش در چارچوب آموزش های غیر مصوب و با سرفصل های عمومی و تخصصی برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان اصفهان، «پارما » از اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان […]

کارگاه آموزشی تغذیه و کاهش وزن؛ سلسله کارگاه‌های های زنگ آموزش در چارچوب آموزش های غیر مصوب و با سرفصل های عمومی و تخصصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان اصفهان، «پارما » از اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، کارگاه آموزشی تغذیه و کاهش وزن به همت اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان روز پنجشنبه ۱۶ تیرماه جاری در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

مریم طاهری‌زاده مدرس این کارگاه آموزشی و کارشناس تغذیه مرکز بهداشت شماره ۱ اصفهان مباحثی با موضوعات علل چاقی، زمینه های ژنتیکی و غیر ژنتیکی، انواع رژیم های غذایی و مضرات و فواید هر یک از رژیم ها را ارائه کرد.

کارگاه تغذیه و کاهش وزن: از سلسله کارگاه‌های زنگ آموزش است که به صورت حضوری در سالن جلسات اداره کل و همزمان بصورت آنلاین در شهرستان‌های استان اصفهان با شرکت جمعی از کارکنان درسطوح مختلف اداری، برگزار گردید.

گفتنی است کارگاه های زنگ آموزش در چارچوب آموزش های غیر مصوب و با سرفصل های عمومی و تخصصی در تقویم آموزشی سالانه کارکنان این اداره کل قرار می گیرد.