بانک دی با ارسال یادداشتی به فاش نیوز، جوابیه خود به یادداشت این رسانه را منتشر کرد… فاش نیوز – در پی انتشار یادداشتی در پایگاه خبری – تحلیلی ایثار و شهادت (فاش نیوز)، با عنوان «در بانک دی چه موجوداتی‌ لانه کرده‌اند؟!» روابط‌ عمومی این بانک با انتشار جوابیه‌ای به موارد مطرح شده در […]

بانک دی با ارسال یادداشتی به فاش نیوز، جوابیه خود به یادداشت این رسانه را منتشر کرد…

فاش نیوز – در پی انتشار یادداشتی در پایگاه خبری – تحلیلی ایثار و شهادت (فاش نیوز)، با عنوان «در بانک دی چه موجوداتی‌ لانه کرده‌اند؟!» روابط‌ عمومی این بانک با انتشار جوابیه‌ای به موارد مطرح شده در این یادداشت پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن جوابیه عینا بدین شرح است:

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری – تحلیلی ایثار و شهادت (فاش نیوز)

با سلام و احترام؛

در پی درج یادداشتی در پایگاه خبری فاش نیوز با عنوان «در بانک دی چه موجوداتی‌ لانه کرده‌اند؟!» در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲، نکات ذیل به عنوان جوابیه از سوی روابط عمومی بانک دی ایفاد می‌شود و لازم است وفق صریح قانون مطبوعات، با شرایط مندرج در این قانون در اولین مطلب از سوی آن رسانه در همان فضا و در همان ابعاد منتشر شود.

عملکرد رسانه‌ای غیرحرفه‌ای «فاش نیوز» در بیان اتهامات توأم با افترا به مدیران بنیادشهید و امور ایثارگران و بانک دی، چرخه‌ای است که پایانی بر آن متصور نیست.

به نظر می‌رسد فاش نیوز با راه انداختن بازی اتهام‌زنی و درخواست انتشار جوابیه از سوی بانک دی یا بنیادشهید، بیشتر قصد دارد، بیش از آنکه در مدار رسالت حرفه‌ای خود حرکت کند، برای خود شأنیت و احترام نزد جامعه معزز ایثارگری بخرد.

عملکرد بانک دی در ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگری، با تمام نقاط ضعف و قوت خود، علاوه بر شفافیت برای ذینفعان و گزارش‌دهی دوره ای منظم به مراجع نظارتی و بنیادشهید و امور ایثارگران، همچون آینه‌ای است که هجمه‌های رسانه‌ای فاش نیوز نمی‌تواند خدشه‌ای بر آن وارد کند. رضایتمندی جامعه هدف بنیادشهید، که به صورت منظم از طریق نظرسنجی‌ها و دیدار مدیران ارشد بانک و بنیادشهید سنجیده و رصد می‌شود، حاکی از آن است که خانواده معزز شهدا و ایثارگران، بدون هیچ ادعایی، از خدمات بانک دی، به عنوان بانک عامل برای ارائه خدمت به این عزیزان، رضایت دارند و مدیران بانک و بنیادشهید با تلاش شبانه‌روزی به دنبال بهبود روزافزون کیفیت خدمات بانکی به ایشان هستند.

بر این اساس انتشار مطالب غیرحرفه‌ای و هجمه‌های ناجوانمردانه به خادمان خانواده معزز ایثارگری در بانک دی و بنیادشهید نمی‌تواند نافی زحمات و تلاش‌های همکاران ما در سراسر کشور باشد.

از این رو بانک دی برای خاتمه دادن به این اتهامات بی‌پایان و ناروای فاش نیوز و حفظ شأن و حرمت جامعه هدف بنیادشهید، که بعضاً به ناروا توسط فاش نیوز به تحریک احساسات آنها پرداخته می‌شود، قصد دارد تمامی اتهامات وارد شده از سوی این رسانه را به صورت قانونی و از طریق مراجع قضایی پیگیری نماید