به دنبال ترویج فساد در عربستان، یک معارض و برخی کاربران سعودی بار دیگر نسبت به حواشی جشن «موسم الریاض» در این کشور اعتراض کردند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ، «صالح الغامدی» فعال سعودی با انتشار ویدئویی در توئیتر از مقامات سعودی درخصوص میزبانی از خواننده زن لبنانی انتقاد […]

به دنبال ترویج فساد در عربستان، یک معارض و برخی کاربران سعودی بار دیگر نسبت به حواشی جشن «موسم الریاض» در این کشور اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ، «صالح الغامدی» فعال سعودی با انتشار ویدئویی در توئیتر از مقامات سعودی درخصوص میزبانی از خواننده زن لبنانی انتقاد کرد و گفت: « آل سعود میلیون‌ها دلار هزینه می‌کند تا رویای این خواننده لبنانی در خصوص هتک حرمت خاک حرمین شریفین محقق شود».

به دنبال انتقاد این معارض سعودی، بسیاری از کاربران تویئتری، ویدویی صالح الغامدی را منتشر کردند و موضع خود را در تایید سخنان وی اعلام کردند.

پیش از این نیز فعالان سعودی خشم خود را از اقدامات نامتعارفی مانند پایکوبی‌ها در جشن‌های مختلط را علام کردند و این جشن‌ها را یک سقوط بزرگ برای مسئولان سازمان سرگرمی و تفریح در عربستان سعودی دانستند.

موسم الریاض یک جشنواره بین المللی سرگرمی است ، در پایتخت عربستان برگزار می‌شود و یکی از برنامه‌های چشم انداز ۲۰۳۰ است. آل سعود تلاش می‌کند تا از خلال ایجاد چنین جشنواره‌هایی عربستان را به مقصد گردشگری جهان تبدیل کند.