«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به خطرات رژیم صهیونیستی، بر لزوم محو کامل این رژیم تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از المنار، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی باید به‌طور کامل از منطقه محو شود، زیرا این رژیم نه تنها […]

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به خطرات رژیم صهیونیستی، بر لزوم محو کامل این رژیم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از المنار، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی باید به‌طور کامل از منطقه محو شود، زیرا این رژیم نه تنها خطری برای زمین، بلکه خطری برای بشریت و آینده است.

وی همچنین تاکید کرد که حزب الله لبنان توانست معادلات منطقه را تغییر دهد.

شیخ نعیم قاسم پیش از این نیز گفته بود :دشمن امروز از ترس قدرت مقاومت در حالت «بازدارندگی» به سر می‌برد. اگر این فداکاری‌ها نبود، دشمن می توانست کارهای زیادی در لبنان انجام دهد و هر روز به تجاوزگری و برنامه ریزی برای گرفتن بخشی از خاک کشور با هدف اسکان صهیونیست‌ها در آن اقدام کند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اضافه کرد: مقاومت ما به رژیم صهیونیستی آموخت که لبنان در مقابل این رژیم سرکش است و به همین دلیل نخواهد توانست هر اقدامی را در لبنان انجام دهد زیرا نیروهای مقاومت در کمین این رژیم هستند و به خواست خداوند متعال قادر به دستیابی به اهداف و پیروزی در هر نبردی هستند.

وی ادامه داد: مقاومت به ما آموخت زور همان چیزی است که حق را باز می‌ستاند و مستکبران و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند با وجود مبارزان مقاومت، به اشغالگری خود ادامه دهند.