بعد از هشدارهای جدی حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی در منطقه مورد مناقشه که تحرکات این رژیم را در دریای مدیترانه محدود کرد، این بار معادله دریایی جنبش انصارالله یمن به چالش‌های امنیتی صهیونیست‌ها اضافه شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،در دوره اخیر صهیونیست‌ها بارها به پیشرفت چشمگیر قدرت […]

بعد از هشدارهای جدی حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی در منطقه مورد مناقشه که تحرکات این رژیم را در دریای مدیترانه محدود کرد، این بار معادله دریایی جنبش انصارالله یمن به چالش‌های امنیتی صهیونیست‌ها اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،در دوره اخیر صهیونیست‌ها بارها به پیشرفت چشمگیر قدرت نظامی جنبش انصارالله یمن اعتراف و اعلام کرده‌اند که این جنبش به عنوان یکی از اعضای محور مقاومت منطقه در کنار سایر گروه‌های مقاومت از جمله حزب‌الله لبنان یک تهدید راهبردی برای اسرائیل محسوب‌ می‌شود و یمنی‌ها در کنار مقاومت لبنان و سایر گروه‌های مقاومت می‌توانند در جنگ احتمالی بعدی سراسر فلسطین اشغالی را محاصره کنند.

البته معادله بازدارندگی که یمنی‌ها طی ۸ سال جنگ ویرانگر ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی علیه یمن، ترسیم و آن را به دشمن تحمیل کرده‌اند بر کسی پوشیده نیست؛ به ویژه در سطح قدرت موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن. اما یمنی‌ها به ویژه در ۳ سال گذشته توانمندی خود را در نبرد دریایی با دشمن نیز به اثبات رسانده و معادله دریایی خود را به ائتلاف متجاوز تحمیل کرده‌اند.