مسابقات آتش نشان پهلوان به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، با همت واحد ورزش معاونت آموزش و پیشگیری سازمان با شرکت ۱۰ تیم و ۱۵۰ نفر شرکت کننده و سطح فنی بسیار بالا برای اولین بار در کشور برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی نصر مسئول امور […]

مسابقات آتش نشان پهلوان به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، با همت واحد ورزش معاونت آموزش و پیشگیری سازمان با شرکت ۱۰ تیم و ۱۵۰ نفر شرکت کننده و سطح فنی بسیار بالا برای اولین بار در کشور برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی نصر مسئول امور ورزش سازمان با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقات با شور و نشاط و انگیزه بسیار زیاد با همدیگر به رقابت پرداختند و در پایان تیم پر قدرت میزبان( آتش نشانی اصفهان) به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست یافتند.
وی افزود: تیم های آتش نشانی گلپایگان و آتش نشانی نجف آباد نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در این مسابقات آتش نشانی های شاهین شهر، بهارستان، فولادشهر، دولت آباد، درچه و مبارکه نیز شرکت داشتند.
آتش پاد دوم ابراهیم مطلبی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این خصوص گفت: با ایده و تلاش ورزشکاران این سازمان و ساخت تجهیزات لازم که همگی نمادهای آتش نشانی هستند برای اولین بار یک سری مسابقه با عنوان آتش نشان پهلوان یا قوی ترین مردان آتش نشان در سطح شهر اصفهان برگزار گردید که خوشبختانه با موفقیت و استقبال خوب همکاران همراه شد.
وی ادامه داد: در قدم دوم و پس از موفقیت در برگزاری مرحله اول در شهر اصفهان، برای اولین بار اقدام به برگزاری وسیع تر این رویداد در سطح استان نمودیم که در مهرماه سال جاری با حضور مشتاقانه ۱۵۰ نفر آتش نشان از شهرستان های استان اصفهان در این تورنومنت ارزشمند برگزار شد.
مطلبی همچنین اضافه کرد: امیدوارم با هماهنگی هایی که در آینده با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خواهیم داشت بتوانیم این مسابقات را در سطح کشور نیز برگزار نمائیم تا علاوه بر بالا بردن توان عملیاتی پرسنل، روحیه ، همدلی و نشاط را برای همکاران آتش نشانان در کل کشور به ارمغان آوریم.
وی در پایان از متولیان و تلاشگران سازمان در برگزاری این رخداد بزرگ و همچنین کلیه قهرمانان و پهلوانان شرکت کننده تشکر و قدردانی کرد.
خبرنگار: الهام خانی