وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۶۰ دستگاه از طریق پنجره واحد ملی و ۳۰ دستگاه هم از قبل از طریق پنجره ملی مجوزها خدمات خود را ارائه می‌دهند و ۹۰ دستگاه در پنجره ملی حضور دارند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرنگار حوزه دولت ایرنا، عیسی زارع‌پور روز چهارشنبه در […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۶۰ دستگاه از طریق پنجره واحد ملی و ۳۰ دستگاه هم از قبل از طریق پنجره ملی مجوزها خدمات خود را ارائه می‌دهند و ۹۰ دستگاه در پنجره ملی حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرنگار حوزه دولت ایرنا، عیسی زارع‌پور روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اینترنت کودکان گفت: سایت ۴۵۶ دات آی آر هم هست که امکاناتی برای بچه‌ها فراهم آوردیم تا در فضای امن به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره پنجره ملی هوشمند افزود: همه دستگاه‌ها مکلف شدند تا پایان شهریور پنجره خود را راه بیندازند و تا دی ماه به پنجره خدمات ملی که وزارت ارتباطات راه می‌اندازد متصل شوند که ما پنجره ملی را زودتر راه انداختیم.

زارع‌پور ادامه داد: بسیاری از دستگاه‌ها هم پنجره واحد خود را راه انداختند و هم به پنجره ملی وزارت ارتباطات متصل شدند اما برخی دستگاه‌ها پنجره واحد خود را راه‌اندازی کردند و خدمات خود را مستقیم به خدمات الکترونیک هوشمند دولت متصل کردند.
وی خاطرنشان کرد: ۶۰ دستگاه از طریق پنجره واحد ملی و ۳۰ دستگاه هم از قبل از طریق پنجره ملی مجوزها خدمات خود را ارائه می‌دهند و ۹۰ دستگاه در پنجره ملی حضور دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دستگاه‌ها همچنان در حال اتصال به پنجره ملی هستند، افزود: سازمان محیط زیست دیشب و بانک مرکزی دیروز وصل شد و دستگاه‌ها به تدریج درحال متصل شدن هستند و از ۱۷۰ دستگاهی که باید به پنجره ملی وصل شوند، برخی خدمات عمومی ندارند.