تثبیت ۳۶۱۰ شغل با برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرای ۸۳ درصد مصوبات ۱۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری اشتغال ۳ هزار و ۶۱۰ نفر تثبیت شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

تثبیت ۳۶۱۰ شغل با برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرای ۸۳ درصد مصوبات ۱۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری اشتغال ۳ هزار و ۶۱۰ نفر تثبیت شده است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی در دویست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که در شهرستان کامیاران و در راستای اجرای طرح دوشنبه های تولید برگزار شد، اظهار داشت: ۳۰۰ مصوبه در سال جاری و در دوشنبه های تولید داشته ایم که ۸۳ درصد آن اجرایی و ۱۰ درصد دیگر در دست اقدام است.
وی افزود: جلسات رفع موانع تولید به صورت میدانی و مستمر در شهرستان های استان برگزار می شود و مشکلات واحدهای صنعتی، کشاورزی، خدماتی، تولیدی و گردشگری بررسی و بازدید می شود.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که تا کنون ۲۰۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است، بیان کرد: در این جلسات یک هزار و ۷۹۳ پرونده مطرح شده و ۳ هزار و ۱۷۶ مصوبه هم به تصویب رسیده است.


خلیقی یادآور شد: تا کنون ۷۱ درصد مصوبات محقق شده و ۲۹ درصد مصوبات نیز در دست اقدام و پیگیری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه ظرفیت‌های صنعتی در شهرستان سروآباد بالاست و با توجه به ورود و سرمایه‌گذاری ایمیدرو و شستا در شهرستان های استان شاهد سرمایه گذاری در حوزه پوشاک در این شهرستان خواهیم بود.
مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کردستان گفت: همچنین برای توسعه زمین‌های شهرک صنعتی در شهرستان سرآباد برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و بستر همکاری لازم با منابع طبیعی فراهم شده و در آینده نزدیک در زمینه سرمایه‌گذاری در این حوزه به صورت جد ورود پیدا می‌کنیم.