بام نانوی ایران زیر پای دانش آموزان کردستانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: برای ششمین سال متوالی به همت دانش آموزان نخبه استان، کردستان در سکوی اول نانوی کشور ایستاد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ هاشم ناظمی جلال با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت […]

بام نانوی ایران زیر پای دانش آموزان کردستانی

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: برای ششمین سال متوالی به همت دانش آموزان نخبه استان، کردستان در سکوی اول نانوی کشور ایستاد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ هاشم ناظمی جلال با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تشریح موفقیت های دانش آموزان استان در المپیاد نانو پرداخت و گفت: دفتر سیزدهمین دوره ی المپیاد نانو در حالی بسته شد که استان کردستان با کسب ۱ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز بالاتر از سایر استان های کشور در رتبه اول کشور قرار گرفت.

ناظمی جلال در ادامه به معرفی دانش آموزان مدال آور پرداخت و گفت: نیما معزی دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج توانست با درخشش در این مسابقات رتبه اول کشوری و مدال طلا را از آن خود کند .

وی ادامه داد: همچنین محمدصدرا سردارزاده دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج و پارسا دادبین دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی دو شهرستان سقز نیز توانستند رتبه دوم این مسابقات و مدال نقره را کسب کنند.

ناطمی جلال افزود: دانش آموزان متین سلطانی از دبیرستان نبی اکرم شهرستان قروه و متین حسین پناهی از دبیرستان شیخ شلتوت ناحیه یک سنندج نیز حائز رتبه سوم کشوری شدند و مدال برنز این دوره از مسابقات را ازآن خود کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: در مجموع استان کردستان از نظر تعداد شرکت کنندگان, تعداد راه یافتگان به مرحله ی دوم و نهایی و تعداد مدال های کسب شده مقام اول کشور را تصاحب کرده است.

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان مدال آور استان و خانواده های گرامی شان و کلیه عوامل و دست اندرکاران امر، این افتخارآفرینی را به جامعه فرهنگی استان و دانش آموزان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شاهد تداوم موفقیت های دانش آموزان در استان باشیم.

اطلاعیه هسته گزینش آموزش و پرورش کردستان درخصوص معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی آزمون سراسری ۱۴۰۱

هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش کردستان در خصوص معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی آزمون سراسری ۱۴۰۱ اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی آزمون سراسری ۱۴۰۱ می رساند پس از اعلام از سوی سازمان سنجش، لازم است مدارک ذیل را حداکثر ظرف ۴۸ ساعت به دفتر نمایندگی گزینش آموزش و پرورش محل سکونت خود تحویل دهند.

۱_دو برگ فرم اطلاعات فردی تکمیل شده گزینش ملصق به عکس جدید

۲_ تصویرکلیه صفحات شناسنامه

۳_ تصویرکارت ملی

مسئولیت عدم مراجعه در زمان فوق متوجه داوطلب خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از کسب مقام دوم کشوری توسط دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه در مسابقات علوم آزمایشگاهی خبر داد.
طیب سالاروندیان با اعلام این خبر گفت: چهارمین دوره مسابقات علوم آزمایشگاهی کشوری دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه که به میزبانی شیراز برگزارشد؛ نویدبخش استمرار کیفیت آموزشی و عجین شدن نظریات علمی و آموزش های تئوری با یادگیری فعال و تعمیق یادگیری پایدار، فرصت مغتنمی فراهم آورد تا دبیران حاذق و توانمند استان کردستان در این عرصه شایستگی های خود را به منصۀ ظهور رسانند.

سالاروندیان ادامه داد: تیم منتخب استان متشکل از سرکارخانم فرزانه دانه‌زن و مرضیه رشیدی دبیران فعال و توانمند شهرستان سقز در ۲۶ و ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ نمونه ای از تبحر و تسلط علمی دبیران استان را در مسابقات علوم آزمایشگاهی به نمایش گذاشتند و حائز رتبه دوم کشوری این مسابقات شدند.

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به همکاران فرهنگی، خانواده آنان و کلیه تلاشگران این حوزه، از تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران امر تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کردستان؛

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه برتر کشوری توسط دانش آموز استان در بخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز خبرداد.
نعمت مرادی با اعلام این خبر گفت: شید کیهان مینویی دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی فرزانگان شهرستان مریوان موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته احکام شد.

مرادی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به این دانش آموز عزیز و خانواده محترم ایشان، از تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران حوزه قرآن، عترت و نماز شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: تعداد ۵ نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان به مرحله حضوری مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری در بخش پژوهشی که از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، راه یافتند.

با کسب ۵ مدال رنگارنگ به دست آمد؛

ژیمناستیک دانش آموزی کردستان بر سکوی ششم کشور ایستاد

تیم ژیمناستیک دانش آموزی استان کردستان با کسب ۵ مدال مختلف موفق به کسب عنوان ششم مسابقات کشوری شد.

افشین خوش گوار با علام این خبر، گفت: در این رقابت ها که به میزبانی اصفهان برگزار شد، تیم کردستان با مربیگری سید ادیب و سید سیروان شیخ احمدی و سرپرستی کیومرث پیکندی یک مدال طلا و ۴ مدال برنز مواد مختلف را از آن خود کرد.

خوش گوار ادامه داد: بر این اساس رامتین حسین پناهی ابتدا در خرک حلقه، مدال خوش رنگ طلا را کسب کرد و سپس در بخش حرکات زمینی با قرار گرفتن در رده سوم به مدال برنز دست یافت. اهورا کاظمی نیز دو مدال برنز خود را در پرش از خرک و بارفیکس به دست آورد.

وی افزود: همچنین احسان رحمانی، دیگر ژیمناستیک خوش آتیه کردستان نیز مدال برنز مشترک بارفیکس را بر گردن آویخت تا در مجموع تیم کردستان به مقام ششم ژیمناستیک دانش آموزی کشور برسد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان