شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم هموطنان و ملت غیور ایران اسلامی دعوت کرد تا به منظور پاسداشت مقام والای شهیدان قهرمان و مظلوم ایران اسلامی، در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک فرزندان برومند و غیور ایران اسلامی، «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفرآبادی» هرچه با شکوه‌تر شرکت کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم هموطنان و ملت غیور ایران اسلامی دعوت کرد تا به منظور پاسداشت مقام والای شهیدان قهرمان و مظلوم ایران اسلامی، در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک فرزندان برومند و غیور ایران اسلامی، «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفرآبادی» هرچه با شکوه‌تر شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در این اطلاعیه آمده است:

«بِسمِ رَبِّ الشُهداء وَ الصدقین

بار دیگر شاهد جنایت جنگی از سوی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی علیه مستشاران نظامی قانونی ایران در سوریه بودیم که موجب به شهادت رسیدن دو تن از سبز جامگان پاسدار و فرزندان برومند و غیور ایران اسلامی ‘میلاد حیدری’ و ‘مقداد مهقانی جعفرآبادی’ شد.

این روزها ورود پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم که راه عزت، سربلندی و شکست ناپذیری را از سرور و سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به زیبایی آموخته‌اند، را شاهد هستیم، این بار سال‌نو با عطر لاله‌های خوشبوی بازگشته از حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) گره خورده و چه ایام ارزشمندی است که دلاوری و سلحشوری مدافعان حرم و حریم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را در استقبال از پیکرهای مطهرشان ارج نهاده و به یاد آوریم که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای بر دوش همه ماست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این افسران مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم شهدا و آحاد هم‌رزمان مجاهد و عالیقدر آنان و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از عموم هموطنان عزیزمان دعوت می‌کند تا به‌منظور پاسداشت مقام والای شهیدان قهرمان و مظلوم ایران اسلامی، در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک آنان هرچه باشکوه‌تر شرکت کنند.

آئین تشییع پیکر شهدای گرانقدر مدافع حرم، سه‌شنبه پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰ صبح در میدان آئینی امام حسین (ع) تهران برگزار می‌شود.

بی‌گمان عظمت حضور مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، بار دیگر نشان خواهد داد که اتحاد، همبستگی و دلدادگی، رمز ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک است.»