حضور مردم توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند جانشین سپاه حضرت صاحب‌‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه در فتنه‌های مختلف با حضور مردم، توطئه‌های دشمنان خنثی شده، گفت: مانند فتنه سال ۸۸ که بعد از ماه‌ها، مردم با حضور خود، این فتنه را خنثی کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه […]

حضور مردم توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه خبری ندای برخوار، سردار مرتضی عمومهدی در گردهمایی فرماندهان و اعضای شورای بسیج شهرستان برخوار گفت: رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین دغدغه خود را تا پایان سال موضوع مشارکت در انتخابات عنوان کرده‌اند و نشان دهنده این موضوع هم این است که ایشان در پنج سخنرانی اخیر خود در دی‌ماه امسال، اهم تکیه و تأکید خود را بر این موضوع قرار دادند که باید در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش شود.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: نظام جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری، مبتنی بر رأی، نظر، حضور و اراده مردم برپا شده و نشانه آن این است که امام خمینی(ره) از سال ۱۳۴۲ مردم را دعوت به قیام علیه نظام ستم‌شاهی کردند، ولی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ با حضور بی‌نظیر و میلیونی مردم به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای اینکه مشخص بشود کشور با چه نظام حاکمیتی اداره شود، جمهوری اسلامی به رأی گذاشته شد و نزدیک به ۱۰۰ درصد مردم در آن انتخابات شرکت کردند و بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی «آری» دادند؛ این یعنی اینکه همه نظام و انقلاب ما مبتنی بر خواست مردم بنا شده است.

عمومهدی خاطرنشان کرد: هر چه که مردم بیشتر در صحنه باشند و در اداره امور کشور دخالت کنند، قطعاً و یقیناً پایه‌های این نظام اسلامی را مستحکم‌تر می‌کند.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه امروز تمام تلاش دشمن بر ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت متمرکز شده است، عنوان کرد: دشمن از جمهوری اسلامی به شدت هراس دارد و نگران است اگر این نظام مقدس با این شرایط، رشد و پیشرفت کند و به نفوذ منطقه‌ای و بین‌المللی دست پیدا کند، فاتحه ابرقدرت‌ها در دنیا خوانده می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی برخی کارشناسان خارجی، جمهوری اسلامی ایران در چند سال آینده جزو سه کشور ابرقدرت جهان خواهد شد و برای همین است که ابرقدرت‌های فعلی از این نظام مقدس هراسان هستند.

عمومهدی تأکید کرد: در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون، هرکجا که این انقلاب مسیر خود را پیش رفته است، آنجایی بوده که مردم در صحنه بوده‌اند.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: در عرصه‌های مختلف بحران‌ها مانند جنگ تحمیلی، این مردم بودند که در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و باعث شدند که ایران اسلامی پیروز میدان باشد و این قدرت حضور مردم پای کار انقلاب باعث شد که ما را پیروز شویم.

وی گفت: در فتنه‌ها و تحریم‌های مختلف هم با حضور مردم، توطئه‌های دشمنان خنثی شد؛ مانند فتنه سال ۱۳۸۸ که بعد از ماه‌ها، مردم با حضور خود در میدان، این فتنه را خنثی کردند.

عمومهدی در پایان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه بسیار موثر است، تصریح کرد: برای همین است که دشمنان در تلاش فراوان هستند که مردم ما را از حضور در انتخابات آتی و دیگر صحنه‌های انقلاب دور کنند