کشف ۴۳ دستگاه گوشی های قاچاق در دهگلان فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۴ دستگاه گوشی موبایل آیفون قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان “دهگلان” خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان: سردار “علی آزادی ” در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران ایست و بازرسی صلوات آباد” دهگلان” […]

کشف ۴۳ دستگاه گوشی های قاچاق در دهگلان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۴ دستگاه گوشی موبایل آیفون قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان “دهگلان” خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان: سردار “علی آزادی ” در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران ایست و بازرسی صلوات آباد” دهگلان” هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزوحامل موبایل قاچاق راشناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی دهگلان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، خودرو مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۳۴ دستگاه گوشی موبایل آیفون ۱۴ پرومکس قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش گوشی های کشف شده را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند،گفت: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سردار آزادی با اشاره به اینکه پلیس به صورت قاطع و با تمام توان برابر قانون با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد، افزود: شهروندان هر گونه موارد مشکوک را از طریق ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان