این آزمون بصورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزشی برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان اصفهان، صدر-معاون بازسازی […]

این آزمون بصورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزشی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان اصفهان، صدر-معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در حاشیه آزمون اظهار داشت: این آزمون در حضور مهندس بناکار-رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مهندس خانی-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، امیر شاه حیدری-رئیس اداره حراست و مدیران شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانها بصورت همزمان برگزار گردید که شرکت کنندگان در آزمون به مدت ۴٢ ساعت با مباحث بتن ریزی، سفتکاری، جوشکاری و مبحث ۱۲ مقررات ملی ساختمان آشنا شده بودند.

صدر افزود: این آزمون با حضور ٣٠٠ نفر از اعضای نظام فنی در ۶ منطقه شامل اصفهان ، کاشان ، لنجان ، فریدن،شهرضا ، نایین به صورت همزمان برگزار گردید.