تسریع خدمات شهرسازی در روزهای پایانی سال معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: خدمات شهرسازی در این معاونت و مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در روزهای پایانی سال با قوت و سرعت بیشتری انجام می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وحید مهدویان با بیان […]

تسریع خدمات شهرسازی در روزهای پایانی سال

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: خدمات شهرسازی در این معاونت و مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در روزهای پایانی سال با قوت و سرعت بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وحید مهدویان با بیان اینکه درخواست صدور پروانه ساختمانی و دیگر خدمات در روزهای پایانی سال از سوی شهروندان افزایش یافته است، گفت: برای تسریع در روند کارها، ثبت نوبت بازدید تنها از طریق سامانه اصنو انجام می‌شود.
او افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.isfahan.ir درخواست خود را ثبت کنند.
مهدویان با اعلام اینکه اولویت بازدیدها با درخواست‌های صدور پروانه ساختمان است، اظهار کرد: شهرداری‌های مناطق باید بازدیدهای غیرضروری را حذف کرده و مواردی که نیاز به بازدید مجدد دارند را در صورت لزوم بدون نیاز به درج و ثبت درخواست مجدد در سامانه، خارج از نوبت انجام دهند.
به گفته معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان، اداره کل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان به عنوان نماینده این معاونت نظارت ویژه‌ای بر روند اجرای امور و نحوه خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان دارد.
مهدویان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه کم‌کاری یا عدم رسیدگی به درخواست‌ها، گزارش خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.