معارفه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر فرهنگ معارفه شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ معارفه محمدمهدی سموعی که اخیرا با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت ریاست مرکز […]

معارفه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر فرهنگ معارفه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ معارفه محمدمهدی سموعی که اخیرا با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه را به عهده گرفت، روز یکشنبه -۴ تیر- با حضور وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه ضمن معارفه سموعی به عنوان رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ، از تلاش‌های مهدی نورعلیشاهی رئیس پیشین این مرکز نیز تقدیر و او را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

گفتنی است، محمدمهدی سموعی دانش آموخته  ارتباطات و روابط عمومی است که  بیش از ۱۰سال تجربه مدیریت و فعالیت فرهنگی، هنری و رسانه ای را در سابقه خود دارد.

مدیریت آموزش مرکز موسیقی و سرود  صداوسیما، مدیریت گروه تلویزیونی و مستند سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر روابط عمومی تاصیکو ، عضویت در شورای ارتباطات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، عضویت در شورای ارتباطات شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، رئیس شورای ارتباطات شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (بزرگترین هلدینگ معدنی کشور)، عضویت در انجمن روابط عمومی ایران، عضویت در موسسه فرهنگی شهید بهشتی اصفهانو … از تجربیات وی است.

سموعی از چهرهای شناخته شده در آموزش هنر و رسانه است که  مدیریت و همکاری و تدریس در مجموعه های طلوع حق، شهید آوینی صداوسیما و مدرسه موسیقی(قدیمی ترین آموزشگاه ایران ) را نیز در سابقه خود دارد.

تهیه کننده و برنامه ساز برتر تلویزیون در پنجمین جشنواره جام جم، روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی کشور و نشان مدیر ارتباط گستر در سال ۱۴۰۱  نیز از عناوین کسب شده اوست.

سموعی تهیه کننده و سردبیر آثار مختلف  تلویزیونی همچون ملک سلیمان، میدان انقلاب، روایت حبیب، مرد میدان،  سه گانه (چهل و هشت، چهل سیزده، چهل بیست و دو)، فصل هشتم و نهم راز و… در تلویزیون است و  تهیه کنندگی موسیقی، نماهنگ، سمفونی و مستند نیز در کارنامه هنری او وجود دارد.