مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: شهدا در پیشگاه خداوند از درجه رفیعی برخوردارند و رسیدگی به خانواده‌های معظم آنها از قداست و ارزش خاصی برخوردار است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران: «ایثار»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان به همراه سرپرست بنیاد قروه با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کرد.رضا نجفی، در این […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: شهدا در پیشگاه خداوند از درجه رفیعی برخوردارند و رسیدگی به خانواده‌های معظم آنها از قداست و ارزش خاصی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:

«ایثار»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان به همراه سرپرست بنیاد قروه با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کرد.
رضا نجفی، در این دیدار به نقش برجسته روحانیت در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: بنیاد همواره خود را نیازمند حمایت و راهنمایی‌های روحانیون معزز بویژه ائمه جمعه می‌داند.
وی افزود: از آنجا که شهادت مقام بزرگی است و شهدا در پیشگاه خداوند از درجه رفیعی برخوردارند، رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از قداست و ارزش خاصی برخوردار است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و جلب رضایت آنان بر اساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه به‌منظور ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار است.
نجفی به توفیق خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و تصریح کرد: خدمتگزاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و ما به‌ پاس این توفیق الهی به بهترین نحو وظایف خود را در قبال ایثارگران و خانواده معظم ایشان انجام خواهیم داد

خبرنگار:سحرقربانی