گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی، اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، نشست علنی امروز- چهارشنبه ۲۰ مهر ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور۱۹۲ […]

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی، اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، نشست علنی امروز- چهارشنبه ۲۰ مهر ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور۱۹۲ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران(ارجاع از جلسه علنی) و گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها بررسی شود.

بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی درمورد طرح الحاق یک تبصره به ماده۱۸۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی – تخصصی از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون انرژی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق و گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را در جلسه امروز صحن علنی بررسی می کنند.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران ودولت جمهوری کرواسی در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی، گزارش کمیسیون اصل۹۰ قانون اساسی در مورد انتشار اوراق مالی-اسلامی در سال ۱۳۹۹ و تبعات ناشی از آن و بررسی دو فوریت ‘ طرح طرح استفساریه ماده (۱۱۲) قانون برنامه ششم توسعه در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.