امر به معروف و نهی از منکر تلاش در جهت حفط حریم حقوق عامه است رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان،گفت:امر به معروف و نهی از منکر تلاش در جهت حفط حریم حقوق عامه است که امیدواریم همه نسبت به آن متعهد باشیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان،گفت:امر به معروف و نهی از منکر تلاش در جهت حفط حریم حقوق عامه است که امیدواریم همه نسبت به آن متعهد باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در نخستین همایش استانی اندیشه‌های قضائی رهبر معظم انقلاب با محوریت احیای حقوق عامه،حقوق شهروندی و ارتقا امنیت که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: اندیشه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حقوق عامه قابل تقدیر است که باید تحلیل و بررسی شود.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: طبق فرموده رهبری،حتی کسانی که مسلمان یا وفادار به نظام نیستند،از حقوق عمومی برخوردار هستند و نظام وظیفه دارد که حقوق شهروندی را در اختیار آنها بگذارد.
وی گفت:نباید در کشور ناامنی وجود داشته باشد و باید آزادی، نگاه عادلانه و امنیت برای همه به طور یکسان باشد.
حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه مطالبه حقوق عامه مورد تاکید حکومت دینی است،افزود: این مهم به مطالبه‌گر شدن عموم مردم نیز منجر می‌شود.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت:امر به معروف و نهی از منکر تلاش در جهت حفط حریم حقوق عامه است که امیدواریم همه نسبت به آن متعهد باشیم.