بانوان کوی راه حق با حضور در فرمانداری از فرماندار اصفهان جهت پیگیری مشکلات این منطقه قدردانی کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جمعی از بانوان روستای کوی راه حق به اتفاق دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا با حضور در فرمانداری اصفهان، از اقدامات، هماهنگی ها و پیگیری های مجدانه محمدعلی […]

بانوان کوی راه حق با حضور در فرمانداری از فرماندار اصفهان جهت پیگیری مشکلات این منطقه قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جمعی از بانوان روستای کوی راه حق به اتفاق دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا با حضور در فرمانداری اصفهان، از اقدامات، هماهنگی ها و پیگیری های مجدانه محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان برای رفع موانع و مشکلات موجود در منطقه کوی راه حق تقدیر کردند.

محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در این نشست، خاطرنشان کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولین باید خود را خدمتگزار مردم بدانند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه حضور این جمع در فرمانداری دارای دو پیام است، افزود: پیام اول این است که مردم ما مردم قدردانی هستند و دوم اینکه مسئولین مدیون این مردمند و بایستی به آنها شبانه روزی خدمت کنند.

وی تأکید کرد: درآمدهای کوی راه حق بایستی افزایش یابد و سرانه های این منطقه نیز تقویت شود و امیدواریم اقدامات مؤثر و مفیدتری انجام گردد.
گفتنی است، کلنگ زنی و اجرای پروژه زیرگذر کوی راه حق، رفع نقاط حادثه خیز این منطقه، ساماندهی محور خلیج فارس، لکه گیری آسفالت این محور و غیره، ازجمله هماهنگی و پیگیری های فرماندار اصفهان در منطقه کوی راه حق بوده است.

خبرنگار: الهام خانی