مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نسل دختران امروز ما از آرمان‌های انقلاب فاصله نگرفته اند و همه می دانیم که کار دشمنان، تبلیغات پوچ و پروپاگاندای رسانه ای است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،خبرگزاری مهر، محمد خلیل عسکری در جمع دانش آموزان دختر هنرستان الزهرا ناحیه سه شیراز تاکید کرد: الگوهای درست به عنوان […]

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نسل دختران امروز ما از آرمان‌های انقلاب فاصله نگرفته اند و همه می دانیم که کار دشمنان، تبلیغات پوچ و پروپاگاندای رسانه ای است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،خبرگزاری مهر، محمد خلیل عسکری در جمع دانش آموزان دختر هنرستان الزهرا ناحیه سه شیراز تاکید کرد: الگوهای درست به عنوان موتور پیش برنده هر انسان در دوره نوجوانی ایفای نقش می‌کنند.

وی همچنین با یادآوری نقش الگو پذیری نوجوانان گفت: دختران امروز ما با الگوگیری از سیره حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) به دشمنان قسم‌خورده ملت ایران نشان خواهند داد تمام توطئه‌های آنان پوچ خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت هویت ملی و دینی در دانش آموزان گفت: غفلت از این مسائل می‌تواند در آینده منجر به بروز مشکلات شود.

عسکری خطاب به دختران حاضر در جلسه با اشاره به اینکه نوجوانی و جوانی دوره‌ای حساس در زندگی است، گفت: استفاده درست از ظرفیت‌هایی مانند شور و نشاط در این دوره زندگی، باعث موفقیت‌های آینده انسان می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین با یادآوری نقش الگوپذیری نوجوانان گفت: الگوهای درست به عنوان موتور پیش برنده هر انسان در این دوره ایفای نقش می‌کنند.

در این جلسه حجه الاسلام شیخ علیرضا حدائق مدیرعامل بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) فارس ضمن ایراد سخنرانی پیرامون ماه ربیع الاول و اعیاد این ماه از جمله میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت به سوالات دانش آموزان دختر حاضر در جلسه پاسخ داد.