۲۰ درصد تصادفات به علت نداشتن توجه به جلو رخ می‌دهد رئیس پلیس راه استان اصفهان از سهم ۲۰ درصدی توجه نداشتن به جلو در تصادفات از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: با توجه به بررسی آمار تصادفات برون‌شهری استان […]

۲۰ درصد تصادفات به علت نداشتن توجه به جلو رخ می‌دهد

رئیس پلیس راه استان اصفهان از سهم ۲۰ درصدی توجه نداشتن به جلو در تصادفات از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: با توجه به بررسی آمار تصادفات برون‌شهری استان از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تاکنون، علت ۲۰ درصد از تصادفات، توجه نداشتن به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است که این موضوع نشان از توجه نداشتن راننده به استراحت کافی قبل از سفر و اصرار به رانندگی برای زود رسیدن به مقصد دارد.

وی افزود: با توجه به توصیه‌هایی که از طریق صداوسیما و فضای مجازی درباره توجه کامل به جلو هنگام رانندگی به خصوص قبل از شروع مسافرت‌ها شده است، برخی از رانندگان به این موضوع که یکی از مهم‌ترین موارد هنگام رانندگی است توجهی ندارند و باعث ایجاد حوادث جبران‌ناپذیری خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: اشخاص هنگام رانندگی باید از انجام کارهایی ازجمله استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات خودداری و به ازای هر دو ساعت رانندگی در مکانی امن توقف و ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا شاهد حوادث ناگوار برای خانواده‌ها نباشیم