ارسال بیش از ۲ هزار اثر به پویش «فرزندان شهید عمو قاسم» رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: بیش از دو هزار اثر در مدت کمتر از یک هفته به دبیرخانه پویش «فرزندان شهید عمو قاسم» ارسال شده که بسیار چشمگیر و قابل‌توجه بوده است و جای قدردانی دارد. به […]

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: بیش از دو هزار اثر در مدت کمتر از یک هفته به دبیرخانه پویش «فرزندان شهید عمو قاسم» ارسال شده که بسیار چشمگیر و قابل‌توجه بوده است و جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، جلال سلمانی اظهار کرد: پس از وقوع حادثه تروریستی کرمان، سعی کردیم با راه‌اندازی یک پویش در خصوص شهدای دانش‌آموز این حادثه تروریستی، مظلومیت مردم بی‌گناه و خصوصاً دانش‌آموزان شهید را به تصویر بکشیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان افزود: در همین راستا فراخوان مربوط به پویشی تحت عنوان «فرزندان شهید عمو قاسم» در سطح مدارس استان منتشر شد و در زمینه‌های سرود، انشاءنویسی، تولید ویدئو، عکس، دکلمه خوانی، تولید محتوای الکترونیکی و… در بسترهای مجازی اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش استان اصفهان منتشر شد و مورد استقبال ویژه دانش‌آموزان استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار اثر در مدت کمتر از یک هفته به دبیرخانه این پویش ارسال شده که بسیار چشمگیر و قابل‌توجه بوده است و جای قدردانی دارد.

سلمانی تصریح کرد: آثار تا پایان دی‌ماه بررسی خواهند شد و بیش از ۴۰ نفر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این پویش با اهدای جوایز و لوح سپاس مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.